کتابمهندسی

بهترین کتاب های دیتا ساینس و علم داده

خرید و دانلود کتاب های علم داده و دیتا ساینس زبان اصلی از آمازون

کتاب‌ های دیتا ساینس یا علم داده به کتاب‌هایی اطلاق می‌شود که مفاهیم، تکنیک‌ها، الگوریتم‌ها و روش‌های مرتبط با تجزیه و تحلیل داده‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. این کتاب‌ها معمولاً به عنوان راهنماها و منابع آموزشی برای افرادی که در زمینه علم داده ، مهندسی داده ، آمار، ریاضیات کاربردی و حوزه‌های مرتبط فعالیت می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.در این مقاله به معرفی بهترین کتاب های علم داده یا دیتا ساینس  می پردازیم که به داده‌ها ، الگوریتم‌ها ، مدل‌های پیش‌بینی و برنامه‌های کاربردی آنها پرداخته و علاقه‌مندان به این حوزه را راهنمایی می‌کنند. شما می توانید برای خرید کتاب از آمازون به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

کتاب دیتا ساینس

کتاب‌های یادگیری data science : کشف جهان داده و ارتقای دانش

علم داده و دیتا ساینس به عنوان یکی از حوزه‌های پررنگ و مهم در دنیای امروز، همواره مورد توجه و علاقه علاقه‌مندان به فناوری ، کسب و کار ، علوم رایانه و بسیاری از حوزه‌های دیگر قرار دارد.کتاب های data science به عنوان منابع معتبر و جامع برای دانشجویان، محققان، مهندسین داده، و هر کسی که به داده‌ها و علم داده علاقه‌مند است، توصیه می‌شوند. هرکدام از این کتاب‌ها دارای اطلاعات مفید و تکنیک‌های موثری برای کسانی هستند که به دنبال به دست آوردن دانش عمیق و کاربردی در حوزه داده‌ها هستند.این کتاب‌ها ممکن است موضوعات مختلفی را شامل شوند، از جمله:

  • روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌های آماری
  • الگوریتم‌ها و مدل‌های ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی
  • فنون استخراج دانش از داده‌ها ( دیتا ماینینگ )
  • تکنیک‌های پردازش و تصحیح داده‌ها
  • تحلیل پایگاه داده‌ها و سیستم‌های مدیریت داده
  • و موارد دیگر مرتبط با تجزیه و تحلیل داده‌ها و دیتا ساینس.

خرید کتاب دیتا ساینس یا علم داده خارجی از آمازون

برای چاپ کتاب دیتا ساینس به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال در آمازون چاپ می شود.

پرفروش ترین کتاب های دیتا ساینس در آمازون

در دنیای پر فراز و نشیب داده‌ ها، دانش در زمینه دیتا ساینس و علم داده از اهمیت بسیاری برخوردار است. کتاب‌های دیتا ساینس نقش بسیار مهمی در ارتقای دانش افراد و کسب‌وکارها در حوزه تحلیل و بهره‌وری از داده‌ها دارند. در این بلاگ، به معرفی برخی از بهترین کتاب‌های دیتا ساینس می‌پردازیم که به علاقه‌مندان به این زمینه کمک می‌کنند تا دانش خود را گسترش دهند و از داده‌ها به بهترین نحو استفاده کنند.امروزه با فراهم شدن امکانات خرید آنلاین ، انتخاب و خرید کتاب‌های علم داده یا دیتا ساینس به زبان اصلی ، از سایت‌ معتبر فایلسو روز به روز آسان‌تر می‌شود.

برترین کتابهای دیتا ساینس در آمازون

در زیر لیسی از پرطرفدارترین کتاب های دیتا ساینس یا علم داده در آمازون آورده شده است.این کتاب‌ها به عنوان منابع بسیار ارزشمند و جامع برای هر کسی که به داده‌ها و علم داده علاقه‌مند است، توصیه می‌شوند. هرکدام از این کتاب‌ها دارای اطلاعات مفید و تکنیک‌های موثری برای کسانی هستند که به دنبال به دست آوردن دانش عمیق و کاربردی در حوزه داده‌ها هستند.

۱ . Fundamentals of Data Engineering: Plan and Build Robust Data Systems

نویسنده : Joe Reis ( جو ریس )

سال انتشار : ۲۰۲۲

با خواندن این کتاب دیتا ساینس ، می آموزید که چگونه با ارزیابی بهترین فناوری های موجود از طریق چارچوب چرخه عمر مهندسی داده ، سیستم هایی را برای برطرف کردن نیازهای سازمان و مشتریان خود برنامه ریزی و بسازید.

۲ . Learn Data Science from Scratch: Mastering ML and NLP with Python in a step-by-step approach

نویسنده : Pratheerth Padman ( پراترث پدمن )

سال انتشار : ۲۰۲۴

این کتاب یکی از جدیدترین کتاب های تحلیل داده است که کاوش کاملی از مفاهیم، ​​ابزارها و تکنیک های ضروری علم داده ارائه می دهد. با شروع با اصول علم داده، از طریق جمع آوری داده ها، وب اسکرپینگ ، کاوش و تجسم داده ها، و پاک سازی داده و پیش پردازش داده ها پیشرفت خواهید کرد. شما پیش از فراگیری الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی، سیستم‌های توصیه‌گر و سیستم‌های ذخیره‌سازی داده، پایه مورد نیاز را در آمار و احتمال ایجاد خواهید کرد. با مثال‌های عملی و توصیه‌های عملی، هر فصل بینش‌های ارزشمند و نکات کلیدی را ارائه می‌کند و به شما قدرت می‌دهد تا بر هنر تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها مسلط شوید.

۳ . R for Data Science: Import, Tidy, Transform, Visualize, and Model Data

نویسنده : Hadley Wickham ( هدلی ویکهام )

سال انتشار : ۲۰۲۳

از R برای تبدیل داده ها به بینش، دانش و درک استفاده کنید. با این کتاب کاربردی، دانشمندان مشتاق داده یاد می‌گیرند که چگونه علم داده را با R و RStudio انجام دهند، همراه با مجموعه‌ای از بسته‌های R که برای همکاری با یکدیگر برای ایجاد علم داده سریع، روان و سرگرم‌کننده طراحی شده‌اند. حتی اگر تجربه برنامه نویسی ندارید، این نسخه به روز شده شما را به انجام سریع علم داده کمک می کند.

۴ . Designing Data-Intensive Applications: The Big Ideas Behind Reliable, Scalable, and Maintainable Systems

نویسنده : Martin Kleppmann (مارتین کلپمن )

سال انتشار : ۲۰۱۷

در این راهنمای کاربردی و جامع، نویسنده Martin Kleppmann به شما کمک می‌کند تا با بررسی مزایا و معایب فناوری‌های مختلف برای پردازش و ذخیره داده‌ها، در این چشم‌انداز متنوع حرکت کنید. نرم افزار مدام در حال تغییر است، اما اصول اساسی ثابت می ماند. با این کتاب، مهندسان نرم افزار و معماران یاد خواهند گرفت که چگونه آن ایده ها را در عمل به کار ببرند و چگونه از داده ها در برنامه های مدرن استفاده کامل کنند.

۵ . Practical Statistics for Data Scientists: 50+ Essential Concepts Using R and Python

نویسنده : Peter Bruce ( پیتر بروس )

سال انتشار : ۲۰۲۰

بسیاری از منابع علم داده از روش های آماری استفاده می کنند، اما فاقد دیدگاه آماری عمیق تر هستند. اگر با زبان های برنامه نویسی R یا Python آشنا هستید و در معرض آمار و ارقام هستید، این مرجع سریع شکاف را در قالبی قابل دسترس و خوانا پر می کند.

۶ . Data Science on the Google Cloud Platform: Implementing End-to-End Real-Time Data Pipelines: From Ingest to Machine Learning

نویسنده : Valliappa Lakshmanan ( والیاپا لاکشمانان )

سال انتشار : ۲۰۱۸

این راهنمای عملی به توسعه دهندگانی که وارد حوزه علم داده می شوند نشان می دهد که چگونه یک خط لوله داده سرتاسر را با استفاده از روش ها و ابزارهای یادگیری ماشینی و آماری در GCP پیاده سازی کنند. در طول این کتاب، با به کارگیری انواع رویکردهای علم داده، از طریق یک تصمیم تجاری نمونه کار خواهید کرد.

۷ . Becoming a Data Head: How to Think, Speak and Understand Data Science, Statistics and Machine Learning

نویسنده : Alex J. Gutman ( الکس جی. گاتمن )

سال انتشار : ۲۰۲۱

الکس گاتمن و جردن گلدمایر، دانشمندان داده برنده جایزه، در این کتاب دیتاساینس پرده علم داده را کنار می زنند و زبان و ابزار لازم برای صحبت کردن را در اختیار شما قرار می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا