روانشناسیکتاب

دانلود کتاب Feeling Good Together زبان اصلی

Feeling Good Together
Feeling Good Together

 


Feeling Good Together

 

معرفی :

 

اگه می خواهید در زندگی روابط شاد و سالمی داشته باشید دیوید برنز در کتاب از رابطه بد به رابطه خوب (بر اساس شناخت درمانی  ) با ارائه تکنیک های کاربردی شما می آموزد که چطور مشکلات ارتباطی خود  را با همسر – خانواده – همکار و …. بدون جنگیدن و بحث کردن حل کنید و روابطی صمیمی و با ارزش داشته باشید .

همه ی ما دوست داریم روابط صمیمانه ای با سایرین داشته باشیم اما اغلب اوقات روابطمان با خصومت تلخی و تنفر پایان می یابد . چرا این طور می شود ؟ چرا نمی توانیم رابطه را ادامه دهیم  ؟

دو فرضیه متضاد در این مورد وجود دارد . بیشتر کارشناسان (تئوری کمبود ) را تایید می کنند . طبق این فرضیه ما نمی توانیم چطور باید این کار را بکنیم . به عبارت دیگر می جنگیم چون مهارت لازم برای حل مشکلات موجود در رابطه را نداریم . در حالی که بزرگ می شویم مهارت خواندن – نوشتن – حساب کردن را یاد می گیریم اما در هیچ کلاسی به ما یاد نمی دهند چطور با دیگران ارتباط برقرار کنیم یا مشکلات روابط مان را حل کنیم .

روابط پر تنش بسیار خطرناک هستند . آیا می دانستید که اکثر شما ارزش وجودی تان را بر پایه  ی رابطه با دیگران پایه ریزی می کنید ؟ بحث کردن یا جنگیدن با سایرین اصلا موضوع لذت بخشی نیست . حتی درگیر شدن با کسی که نمی توانید تحملش کنید نیز انرژی و لذت زندگی را از شما می گیرد .

 

خرید کتاب از رابطه بد به رابطه خوب

 

اگه نمی تونید با کسی کنار بیاید کتاب از رابطه بد به رابطه خوب اطلاعات خوبی در اختیارتان می گذارد . دیوید برنز در این کتاب به شما نشان می دهد که چطور رابطه خوبی با طرف مقابل داشته باشید . فرقی نمی گند فردی که با او مشکل دارید همسر – فامیل – همسایه – والذین – یا حتی یک ادم کاملاغریبه باشد .مهم نیست که او کیست او می تواند نشان دهد که چطور احساس ناامیدی و عصبانیت را به اعتماد و همدلی تبدیل کنید و این می تواند خیلی سریع تر از انچه فکرش را بکنید اتفاق بیافتد . در اقع این کار فقط چند دقیقه طول می کشد .

 

 

جزئیات :

 

ناشر :Harmony 

تاریخ انتشار :(January 26, 2010)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۸۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا