آموزشکتاب

Grow Up and Love Your Body

کتاب Grow Up and Love Your Body (کامل شوید و بدن خود را دوست داشته باشید)، یک راهنمای کامل برای کودکان پسر ۸ الی ۱۲ سال است که شامل مراقبت از بدن و عزت نفس می باشد.

درباره ی کتاب کامل شوید و بدن خود را دوست داشته باشید

Grow Up and Love Your Body، کتاب بزرگ شوید و بدن خود را دوست داشته باشید نوشته Sarah P. Weston در سال ۲۰۲۳ در ۸۰ صفحه و به زبان  انگلیسی منتشر شده است. این کتاب کودکان پسر را راهنمایی می کند تا به درستی و با آگاهی کامل دوران حساس بلوغ را طی کنند و راه هایی برای کنار آمدن با روزهای سخت و همچنین یادگیری نحوه لذت بردن از اوقات خوب زندگی را بیابند.
106.webp

آنجه در کتاب Grow Up and Love Your Body خواهید آموخت

در این کتاب با بدن و احساسات خود آشنا می شوید، موضوعاتی مانند:
• برخورد با احساسات جدید.
• اهمیت یک رژیم غذایی خوب، ورزش و برنامه های بهداشتی.
• چگونه با تغییر دوستی ها و روابط کنار بیایم.
• دختران در سن شما از چه چیزی رنج می برند و چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید.
• مقابله با فشارهای مدرسه و تحصیل.
• در صورت مواجهه با قلدرها و فشار همسالان چه باید کرد.
• مراقبت از بدن و افزایش عزت نفس.

نکات کاربردی و مفید زیادی خواهید یافت که به کودک کمک می کند تا از این دوران در زندگی خود عبور کند و راه هایی برای کنار آمدن با روزهای سخت و همچنین یادگیری نحوه لذت بردن از اوقات خوب بیابد.

Grow Up and Love  مناسب چه کسانی است

اگر بین هشت تا دوازده سال سن دارید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه در زندگی خود موفق شوید، بزرگ شوید و در چند سال آینده احساس خوبی داشته باشید، این کتاب می تواند برای کمک به شما ایده آل باشد. اگر پسری در این گروه سنی دارید و می خواهید به او کمک کنید تا نکات ضروری زندگی را یاد بگیرد، همین امروز این کتاب را بخرید!

108.webp

خرید اینترنتی کتاب

برای خرید اینترنتی کتاب می توانید به سایت فایلسو مراجعه کرده و نسخه اصلی کتاب Grow Up and Love Your Body را به زبان انگلیسی خریداری نمایید، نسخه الکترونیکی کتاب را به صورت رایگان از سایت فایلسو تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا