کتاب

دانلود کتاب The Art of Influence زبان اصلی

The Art of Influence
The Art of Influence

The Art of Influence: Persuading Others Begins With You

 

 

معرفی  کتاب هنر تاثیر گذاری:

 

کریس وایدنر تو کتاب هنر تاثیرگذاری : متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می شود داستانی حکیمانه را برایتان تعریف می کند تا نحوه نفوذ و اثر گذاری بر دیگران را یادبگیرید و در زندگی کاری و شخصی خود به موفقیت برسید .

کریس واندر تو کتاب هنر تاثیرگذاری : متقاعد گردن دیگران از خودتان شروع می شود  نحوه ی نفوذ در دیگران را در قالب یک داستان شنیدنی مطرح می کند . مارک که به تازگی درسش را در دانشگاه به اتمام رسانده دوست دارد زندگی متفاوتی داشته باشد در واقع او همواره این خواسته را در سر می پروراند . در دوران دبیرستان مارک سه رشته ی ورزشی بستکتبال – بیسبال – راگبی  را دنبال می کرد و اغلب در تمام  لیگ های سطح اول حضور داشت. با این حال آنقدر توانایی و مهارت نداشت که موفق شود به لیگ های برتر راه یابد. از این رو تصمیم گرفت تا در دانشگاه به جای ورزش تمرکزش را بر درس خواندن بگذارد هدیه ی مارک در جشن فارغ التحصیلی اش آغاز داستان اوست.

اگه شما هم جز افرادی باشید که می خواهند در تجارت خود به یک موفقیت چشمگیر برسند و زندگی خود را در ابعاد مختلف توسعه توسعه بدهند خوندن این کتاب هنر تاثیرگذاری می تونه راهنمایی مناسب براتون باشدتا یادبگیرید که چگونه علاوه بر تسلط بر علم تجارت در میان رقبا و مشتریان خود محبب باشید و بتوانید با شگردهای مخصوص خود بر آن ها تاثیر بگذارید .

البته نویسنده اعتقاد دارد که این کار در ابتدا مستلزم تغییر سبک زندگی خودتان است و پس از آن می توانید چنین مهارتی را در خود تقویت کرده و در راه موفقیت قدم بگذارید.

 

 

جزئیات :

 

ناشر :Currency 

تاریخ انتشار : (July 8, 2008)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۱۲۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا