کتابمنابع لاتین

معرفی بهترین رمان های سال 2020

ما از بهترین رمان های  برتر سال ۲۰۲۰ از سایت آمازون را در اختیار شما قرار میدهیم .

انتشار این لیست تأثیر بسزایی درفروش و دیده شدن نویسنده و کتاب دارد. ما هم تصمیم داریم در این مطلب ۶ رمان  برتر سال  ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم. 

 

LONG BRIGHT RIVER -1

خواهران کیسی و میکی زندگیهای بسیار متفاوتی را پشت سر می گذرانند کیسی با اعتیاد مبارزه می کند در حالی که میکی یک مامور پلیس است.

هر زمان کیسی ناپدید می‌شود، رشته‌ای از قتل صورت می‌گیرد میکی هم دنبال قاتل و خواهرش است..

نویسنده :LIZ MOORE

2-Topics of conversation

در زندگی زیاد به گفتگو با دیگران می‌گذرانیم ،آن مکالمه ها داستان های ما را ایجاد می کند .این رمان به بررسی این ایده می‌پردازد و به نظر خیلی رمان ماجراجویانه و حیرت انگیزی است در این کتاب ماجرای یک زن در دنیای مدرن و ماجراهایی که از گفتگو ها شکل می گیرد را می خوانید ..

نویسنده :MIRANDA POPKEY

3-Darling Rose Gold

رمان درباره دختر و مادری با نام های رزگلد و پتی است .مادر دختر به خاطر مسمومیت دخترش ،راهی زندان می شود. دختر ۱۸ ساله پتی باید یاد بگیرید چگونه به تنهایی در جهان زندگی کند.بعداز گذشت پنج سال پتی از زندان آزاد می شود و می خواهد با دخترش زندگی کند و قصد دارد به عقب برگردد ، اما رزگلد برنامه های تاریک تری دارد..

نویسنده :STEPHANIE WROBEL

4-Writers&Lovers

کیسی پس از مرگ ناگهانی مادرش از غم و اندوه ، نابینا میشود و غرق در بدهی ،در حالی که تلاش می‌کند که رمان خود را تمام کند عاشق دو مردی بسیار متفاوت می‌شود. نویسندگان در روزهای آخر او را جوانی باهوش ،حساس و آسیب‌پذیر خطاب می‌کند که در هر عرصه ی زندگی اش دچار بحران می شود..

نویسنده :LILY KING

5-Little gods

سفری جسورانه در کشف یک فیزیکدان محور است.سولان فیزیکدان با استعداد و فوق العاده ،لیا دخترش را در یک بیمارستان در پکن در ۴ ژوئن ۱۹۸۹ در قتل عام میدان تیانانمن به دنیا می آورد.او بدون شوهرش به طور مرموزی به خانه خود در شانگهای باز می گردد.

سولان در اواخر نوجوانی لیا از دنیا میرود.این داستان زنجیره ای از وقایعی است که لیا را به عقب می‌کشاند و ۱۷ سال بعد را به نمایش می گذارد ..

نویسنده : MENG JIN

The Glass Hotel-6

هتل شیشه‌ای  داستان غم انگیز از نادیده گرفتن، آنچه در مقابل شماست شکل گرفته است . گروهی از شخصیت ها سعی می کنند با آنچه به نظر می رسد مقابله کنند ،در این رمان زنی در دریا ناپدید می‌شود و قضیه مشکوکی ما را به دنبال خود می کشاند..

نویسنده : EMILY ST. JOHN MANDEL

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا