رمان

دانلود رمان زیبا The Sound and the Fury

The Sound and the Fury (Vintage International)
The Sound and the Fury (Vintage International)

The Sound and the Fury (Vintage International)

 

معرفی کتاب خشم و هیاهو :

 

کتاب خشم وهیاهو (The Sound and the Fury) نوشته ویلیام فاکنر به چالش های موجود در یک خانواده پرداخته و سیر فروپاشی انها را شرح می دهد. فاکنر در خشم و هیاهو از لحن اسانی بهره می برد که در ان شما به ذهن شخصیت های خانواده کامپسون وارد شده و از دیدگاه آن ها به مسائل می نگرید.

خشم و هیاهو رمانی در چهار روایت است. در این رمان چهار روز از زندگیِ خانواده‌یِ «کامپسون‌ها» از زبان چهار شخصیت متفاوت روایت می‌شود.

 

درباره کتاب خشم و هیاهو

 

فاکنر در این رمان، فساد جامعه پهناور در سرزمین های جنوب را وصف کرده است . عناوین داستان‌های فاکنر اغلب ذهنی است و معنایی شخصی را برای خود دارد که به طور کامل نیز در رمان آشکار نمی‌شود .  اما خشم و هیاهو در این کتاب کلیدی واقعی است ، زیرا رمان با کشف این مضمون سر و کار دارد که زندگی بی‌معناست.

داستان در مورد خانواده کامپسون و سرگذشت اعضای این خانواده است . آقاتی کامپسون مزرعه دار بزرگی است که به نوعی نیهیلیست می باشد. کارولین همسر او که تنها علاقه مند به پسر کوچکش می باشد. این خانواده ۴ فرزند دارند. کونتین که پسری باهوش و حساس و در عین حال شیفته مرگ است. بنجامین که پسری عقب افتاده و در عین حال لال است. جاسن که پسری اقتصادی و خودخواه است. کدی تک دختر خانواده که به گفته فاکنر قهرمان اصلی کتاب است و قبل از ازدواج کردن، باردار می شود.

داستان پیچیده است و باید بسیار با دقت بخوانید تا از همه ماجرا سر در بیاورید. به خصوص که افراد با اسامی مشابه در نسل های مختلف در داستان وجود دارند یا افرادی هستند که تغییر نام می دهند و علاوه بر این برخی شخصیت های زن و مرد اسم یکسان دارند.

 

جزئیات :

 

ناشر : Vintage 

تاریخ انتشار : (October 1, 1990)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۲۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا