منابع لاتین

بهترین کتاب های خارجی بورس

در این قسمت قصد معرفی بهترین کتاب های خارجی بورس را داریم ، این مقاله با هدف معرفی کتاب بورس به زبان ساده نوشته شده و بهترین کتاب های خارجی بورس را به صورت چکیده به شما معرفی می کند. کتاب های تجارت که در این مقاله معرفی شده در وب سایت وال استریت موجو  که از بهترین وب سایت های تجارتی در دنیا است به عنوان پرفروش ترین ها در کتاب فروشی نام برده شده اند. از طریق وب سایت ما  می توانید برای خرید این کتاب های زبان اصلی بورس درخواست داده  تا ما آن هارا به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کنیم. در صورت بروز هرگونه سوال هم می توانید به صفحه پرسش وب سایت ما مراجعه نمایید .

5 کتاب برتر تجارت مخصوص مبتدیان

  1. سرمایه گذار باهوش

چه کسی می تواند نصیحت های بزرگترین سرمایه گذار قرن بیستم را انکار کند و اگر آن فرد بنیامین گراهام باشد ، هیچ کس نمی تواند مغز عمیقی را که قصد انتقال مطالب دارد نادیده بگیرد. گراهام به فلسفه به حداقل رساندن ضرر اعتقاد داشت و حداكثر سود را به دست نمی آورد – نظریه ای كه در آن زمان عجیب به نظر می رسد اما راهبردی است كه سرمایه گذاران واقعی باید از آن پیروی كنند. این فلسفه برای سرمایه گذاران بلند مدت که از تحقیقات ، تجزیه و تحلیل و تحلیلی و سالها نظم و انضباط و تجربه خود برای ایجاد سرمایه گذاریهای صحیح استفاده می کنند ، کار می کند. این کتاب تصویری واقع گرایانه از وال استریت و بدون هر گونه شک و تردید را مطرح می کند. هر چه سریع تر این کتاب را بگیرید تا به اهداف مالی خود برسید زیرا این کتاب کتاب مقدس سرمایه گذاری برای همه افراد مرتبط با بازار سهام است.

کتاب های بورس

————————————————————————————————————————————-

2. چگونه موجودی حسابمان را افزایش دهیم ؟

در مورد این کتاب چیز زیادی برای نوشتن وجود ندارد ، زیرا فروش و عملکرد آن همه چیز راجع به آن صحبت می کند. پرفروش ترین ملی نحوه کسب درآمد در سهام ، یک مرجع هفت مرحله ای برای به حداقل رساندن ریسک و به حداکثر رساندن سود برای ایجاد تولید ثروت برای سرمایه گذاران است. این کتاب دربردارنده راهبردهایی است که امکان یافتن سهام برنده را قبل از دستیابی به قیمت های بزرگ فراهم می کند. همچنین راهنمایی هایی برای سرمایه گذاری بهتر پول در سهام ، صندوق های متقابل و ETF برای به حداکثر رساندن سود ارائه می دهد. اما بهترین معامله این است که کتاب به شما کمک می کند بیست و یک اشتباه را که هر سرمایه گذار انجام می دهد رمزگشایی کنید. این کتاب یک مجموعه بزرگ است و جزئیات مفصلی درباره بازار سهام دارد. استراتژی CANSLIM نیل که به او امکان تبدیل شدن به یک میلیونر را می دهد یک استراتژی اثبات شده از زمان است که نشان می دهد که چگونه سهام (سهام) سهام (سهام) واقعاً برای سرمایه گذار منفعل ، اقلیت و خارجی کار می کند. رویکرد 80/20 اختراع شده توسط نیل درباره سرمایه گذار برای دستیابی به موفقیت 80٪ با تلاش 20٪ ، مبتنی بر ایده و معیارهای اختصاصی این ایده است. این کتاب یک کتاب کلاسیک است و توصیه های تجاری آن هنوز هم در عصر امروز با اهمیت است. این خرج جیب برای سرمایه گذارانی که می خواهند از ثروت زیادی بهره مند شوند ضروری است.

کتاب های بورس

————————————————————————————————————————————-

3. بهترین زمان برای فروش

تجارت اسرار همیشه برای ما سودمند است و اگر آنها از جادوگران بازار هستند ، نباید چیزی برای جلوگیری از بزرگتر شدن آن در بازار سهام وجود داشته باشد. و برای دستیابی به این هدف ، باید یک نسخه از جادوگران بازار پرفروش ملی را بگیرید. شوگر در یک قالب منحصر به فرد ، فرمول اساسی را نشان می دهد که به تاجران برتر کمک کرده تا این تن از ثروت را جمع کنند. جالب است که شوگر با سخنان خرد این معامله گران برتر تداخل ندارد و به خواننده اجازه می دهد تا به طور توصیه ای که باید آینده روشن خود را شکل دهند ، مستقیماً آنها را بشنود. امثال بروس کوونر ، ریچارد دنیس ، پل تودور جونز ، میشل اشتاینهاردت ، اد سیکوتا ، مری شوارتز و تام بالدوین با شوگر مصاحبه شده اند تا با ماجرای کودتاهای تجاری حیرت انگیز خود بیرون بیایند. علیرغم اختلاف در حوزه بازار و رویکرد هر معامله گر ، مضامین ثابت هستند. این کتاب به دلیل حفظ الگوهای موجود در کتابخانه شما به دلیل الگوهای معاملاتی که نشان داده نشده است یا تکنیک هایی که حتماً در آن کار شده است ، قابل توجه است ، بلکه به این دلیل است که در کل سعی می کند این خواننده را به این ایده القا کند که هر بازرگان باید موفقیت خود را توسعه دهند. مسیر ، تحقق پیروی از خود و پیشبرد برای رسیدن به موفقیت در تجارت.

کتاب های بورس

————————————————————————————————————————————-

4. سنت قابل اطمینان
این یک کلیشه برای سرمایه گذاران است که قصد تبدیل شدن به بوفه های وارن صنعت را ندارند. یک سرمایه گذار متوسط برای دستیابی به موفقیت مالی به روش هوشمند توصیهای زیادی دارد. این در مورد پیدا کردن “tenbaggers” است – سهام که از سرمایه گذاری اولیه ده برابر قدردانی می کند و سرانجام چند tenbagger متوسط نمونه کارها سهام را به یک مجری ستاره تبدیل می کند. پیتر با هر سرمایه گذار تماس می گیرد و به توانایی و دانش غیر انسانی هر فرد برای نشان دادن قدرت دانش مشترک (استفاده از آنچه که قبلاً می دانید) برای پیش بینی بازار سهام برای درآمدزایی در سهام و اعتقاد به ذهن جدید باز دارد. ایده هایی برای کشف فرصت های سرمایه گذاری عالی.

کتاب های بورس

————————————————————————————————————————————-

5. سرمایه گذاری برای دخل و خرج

مطمئناً یک تازه وارد در روند تغییر سریع و سریع امور مالی گم می شود. از این رو ضروری است که از تازه وارد کمک شود تا از پایه های اساسی کمک کند تا پایگاه بزرگی را ایجاد کند که بتواند پایه وارن بافت بعدی باشد. بنابراین ، هیچ کتاب بهتری برای آموزش اصول اولیه وجود ندارد تا سهام سرمایه گذاری برای دامادها. این کتاب با اطلاعات اولیه در مورد ETF ، روشی مطمئن تر برای متنوع تر شدن در بازار سهام آغاز می شود. قوانین جدید ، صرافی ها و وسایل نقلیه سرمایه گذاری؛ و خیلی بیشتر. این کتاب ایده در مورد چگونگی ایجاد تغییرات فن آوری در محصولات ، خدمات و روش های جدید تجارت و چگونگی محافظت از خود در چنین دنیای بی ثبات مالی را بررسی می کند. این کتاب پر از مثالهای زندگی واقعی است که به شما امکان می دهد سهام خود را با یک برنامه سرمایه گذاری قطعی رشد دهید.

این کتاب خواننده را گیج و مبهم فرض می کند و او را از طریق ریاضیات اساسی سهام و در نهایت به نقاط دقیق تر پیدا کردن کارگزار سهام برای انتخاب ETfs یا صندوق های متقابل هدایت می کند. نویسنده به طور دقیق جزئیات منابع منتشر شده و وب سایت ها را برای جمع آوری داده های کافی و تصمیم گیری آگاهانه از سرمایه گذاری در یک شرکت ارائه داده است. یک نکته مفید برای مبتدیان ، به جای گذراندن وقت خود در آموزش ، در این کتاب سرمایه گذاری کنید.

کتاب های بورس

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا