کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب های داروسازی

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین کتاب های داروسازی بپردازیم . برای خرید اینترنتی کتاب های داروسازی خارجی به صورت دانلود pdf کتاب های داروسازی و یا حتی دریافت آن ها به صورت نسخه چاپی می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید . ما در اسرع وقت فایل یا کتاب موردنظر شما را تهیه کرده و به دست شما می رسانیم .

1)کتاب “Lehne’s Pharmacology for Nursing” نوشته “Burchum DNSc APRN BC” و “Rosenthal DNP ACNP”

این کتاب به دلیل توضیحات صریح خود درباره نمونه‌های اولیه دارو و نحوه کار آن‌ها، درک کاملی از داروهای اصلی و پیامدهای آن‌ها برای مراقبت و پرستاری فراهم می‌کند. این کتاب مفاهیم پیچیده را برای یک دانش‌آموز علاقمند به داروسازی، ساده می‌کند . این متن به شما کمک می‌کند تا “داروشناسی” را در مقابل “صرفا به خاطر سپردن حقایق دارویی” تشخیص دهید . این کتاب تخصص داروسازی می تواند خیلی به شما کمک کند .

2)کتاب “Dimensional Analysis for Meds” نوشته “Anna M. Curren”

ویرایش پنجم این کتاب براساس استانداردEssential Calculations” نگاشته شده است که متن آن بیش از یک میلیون دانش‌آموز پرستاری امروزه را آموزش می دهد . مشخصه این متن این است که بر آنالیز ابعادی، ساده‌ترین و دقیق‌ترین روش محاسبه میزان مصرف تمرکز دارد . علاوه بر این، این متن یک منبع ضروری برای سناریوها و مثال‌های واقع گرایانه است که دانش آموزان از آن یاد می‌گیرند . تا حدودی می توان گفت که این کتاب ، کتاب ریاضیات در داروسازی است .

3)کتاب “Foye’s Principles of Medicinal Chemistry” نوشته “.Williams PhD, David A”

این کتاب که توسط دانش آموزان و مربیان به طور یک‌سان مورد استفاده قرار می گیرد ، اکنون در نسخه هفتم خود قرار دارد و بخش‌های به روز شده به علاوه مطالب جدید که نیازهای شیمی پزشکی امروزی را برآورده می‌کند را به نمایش می‌گذارد. نسخه اخیر این کتاب ، ارائه بی نظیری از کشف دارو و عوامل داروسازی را ارائه می‌دهد که اصول شیمی پزشکی را با داروشناسی و داروخانه بالینی ترکیب می‌کند . کتاب تست فارماسیوتکس از این کتاب بهره زیادی برده است .

4)کتاب “Antibiotics Simplified” نوشته “Conan MacDougall” و “Jason C. Gallagher”

این کتاب به طور مختصر طراحی‌شده تا دانش کسب‌شده در رشته‌های علوم پایه را با عمل بالینی در بیماری‌های عفونی به دست دانشجو بدهد . این متن عملی، میکروبیولوژی اصلی و نحوه برخورد بیمار با بیماری فرضی را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین حاوی مروری بر سری مواد مخدر با توضیح ویژگی‌های کلاس‌های مختلف داروهای ضد باکتری و ضد قارچی است.در دانلود کتاب های ترم اول داروسازی این کتاب به طور مستقیم و غیرمستقیم به کار رفته است .

5)کتاب “Deep Medicine” نوشته “Eric Topol”

پزشکی، به یک اثر فاجعه بار غیر انسانی تبدیل شده‌است . گاهی رابطه دکتر بیمار شکسته می‌شود که پزشکان را بیش از اندازه پریشان و گیج می‌کند و اخیرا اشتباهات پزشکی و دارویی بسیاز زیاد شده است . حال “Eric Topol” پزشک پیشتاز ، در کتاب “Deep Medicine” نشان می‌دهد که هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به مرتفع کردن این مشکلات کمک کند . این کتاب در انتشارات اطمینان داروسازی موجود است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا