کتاب

دانلود کتاب پرطرفدار The Compound Effect زبان اصلی

The Compound Effect
The Compound Effect

 


The Compound Effect


 

معرفی کتاب اثر مرکب :

 

اگه به دنبال زندگی فوقالعاده ای هستید و می خواهید در آینده به پیشرفت و موففقیت برسید . کتاب اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی می تونه راهکارهایی مناسب و ساده رو به شما ارائه بده تا قدم به قدم به اهداف خودتون نزدیک بشید . این کتاب تو گروه پر فروش ترین آثار نیویرک تایمز و آمازون قرار دارد .

 

خرید نسخه الکترونیک کتاب اثر مرکب

 

شاید تو نگاه اول با خودتون بگید که کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) نیز مثل کتاب های دیگه موفقیت و روانشناسی است . اما این اثر تفاوت های عمده ای با اون ها داره و فرق اصلی و نقطه قوت اون در این است که اثر گذاری زیادی در شما ایجاد می کنه و تو مسیر رسیدن به موفقیت با شما همراه خواهد بود و با نمونه ها و راه حل هایی کاربردی شما رو در رسیدن به هدف یاری می کنه .

همونطور که می دونید موفق شدن در زندگی آسوده نیست . هیچ کتابی بدون شما نمی تونه معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون اراده شما نمی تونه موجب کم شدن وزن تان شود . هیچ وقت یه شبه میلیاردر نمی شید و هرگز بدون شناخت – تمرین – اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید داشت !

اما باور به این جمله ها نقطه آغاز است . بیاید برای یه لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این پرسش پاسخ دهید : در کجای مسیر اهداف و زندگی تان ایستاده اید ؟

تو کتاب اثر مرکب اصول به دست آوردن موفقیت و ادامه دار شدن آن را یاد بگیرید . در واقع این راهنمای عملی برای شما شرح می دهد که چگونه تصمیمات کوچک و به ظاهر بی ارزش اشخاص در طول سالیان با انباشه شدن بر روی هم زندگی شان رادگرگون می کند .

کتاب حاضر یه راه حل حقیقی برای رسیدن به آنچه آرزو دارند در حقیقت می توان چنین تصور کرد که در اثر مرکب مسیری برای تمام امیال و آرزوها وجود دارد . شنیدن این کتاب رو در برنامه خود بذارید و اجازه دهید جهانتان تغییر کند .

 

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است ؟

 

اگه از علاقه مندان به کتاب های انگیزشی و روانشناسی هستید می خواهید مسیر موفقیت براتون هموار شود این کتاب فوق العاده برای شما مناسب است .

 

جزئیات :

 

ناشر :Manjul Publishing 

تاریخ انتشار :(January 1, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۰۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا