کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب های موفقیت

یک دقیقه وقت بگذارید و به برخی از موفق‌ترین افرادی که می‌شناسید فکر کنید . شرط می‌بندم که آن‌ها انسان های خیلی بزرگی هستند و همه آنها به گونه ای بسیار متفاوت به نسبت سایر مردم تفکر می کنند . . بههمین دلیل است که آن‌ها امروز در جایی هستند که باید باشند . به آن‌ها حسودی می‌کنی ؟ مجبور نیستی . تو می‌توانی این مهارت‌ها را با مطالعه برخی از بهترین کتاب‌های موفقیت و موفقیت یاد بگیری . مهارت هایی که می‌تواند به تو کمک کند زندگی خود را به سطح بعدی ببری … ! 

ما در اینجا به معرفی بهترین کتاب های موفقیت و ثروت و همچنین بهترین کتاب های انگیزشی دنیا پرداخته ایم :

1)کتاب “How To Win Friends & Influence People” نوشته “Dale Carnegie”

کتاب پرفروش “دیل کارنیج به راه‌اندازی و رشد دادن یک امپراتوری شخصی کمک کرده‌استهر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه روابطی را برای یک عمر ایجاد و پرورش دهد نیاز مبرمی به این کتاب دارد . با خواندن این کتاب برخی توصیه‌های ساده را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند نقاط محبوبیت را در شبکه فعلی خود بسازید و به همان اندازه ، آن را به دیگران بسط دهید . در میان کتاب های موفقیت و ثروت ، این کتاب همواره بهترین کتاب خودشناسی بوده است .

2)کتاب “Focal Point” نوشته “Brian Tracy”

کارهای زیادی در لیست کارهایتان دارید ؟ البته که تو همه این کارها را انجام می دهی اما چیزی که افراد خلاق را از دیگران جدا می‌کند توانایی آن‌ها برای تمرکز بر روی یک کار واحد در مناسبترین زمان است . به نظر ساده می‌آید، اما در عمل بسیار مشکل است.”برایان تریسی” در نقطه کانونی این کتاب ، توصیه‌هایی برای کمک به ایجاد نظم و انضباط در خود ارائه می‌دهد تا بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید . آثار برایان تریسی همواره در میان بهترین کتاب های موفقیت قرار داشته است .

3)کتاب “People Cow” نوشته “Seth Godin”

ایجاد یک “منیت بیش از حد می‌تواند در آغاز آسان باشد، اما می‌تواند شما را به شکست کسب‌وکار بکشاند ! به همین دلیل است که “سث گودین ” با ایده‌های بازاریابی ، ایجاد محصولی را توصیه می‌کند که واقعا متفاوت از چیزی است که در حال حاضر در بازار موجود است.در اصل با ساخت محصول متفاوت، بازاریابی را به توسعه محصول واقعی تبدیل خواهید کرد که نه تنها باعث می‌شود بازاریابی واقعی بسیار ساده‌تر انجام گیرد بلکه این امکان را به شما می دهد که در عرض چند سال به ثروتی هنگفت دست یابید . همین فاکتور این کتاب را به بهترین کتاب ثروت تبدیل کرده است .

4)کتاب “The Magic Of Thinking Big” نوشته “David Schwartz”

اگر تاکنون با به تعویق اندازی یا تفکر کوچک دست و پنجه نرم کرده‌اید، این کتاب برای شما است. “دیوید شوارتز” در آن نصیحت عملی ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند تا الهام و انگیزه بگیرید تا یک زندگی بزرگ‌تر برای خودتان ایجاد کنید. و این کار می‌تواند کاری پر سود و پاداش باشد. این کتاب یکی از بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت  می باشد .

5)کتاب “Man’s Search For Meaning” نوشته “Viktor Frankel”

می‌تواند برای بسیاری از مردم دشوار باشد که چیزها را در دورنما نگه دارند، به خصوص زمانی که بر روی اولویت های بالا و پروژه‌های فوری کار می‌کنند. جستجوی انسان برای معنا می‌تواند یک کتاب تغییر زندگی باشد به این معنا که می‌تواند چشمان شما را به تجربه دست‌اول یکی از بزرگ‌ترین قساوت ها در تاریخ بشر باز کند، در حالی که درس ارزشمندی در مورد هدف دارد . درمیان کتاب های انگیزشی و موفقیت این کتاب همواره حرفی برای گفتن دارد .

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا