منابع لاتین

معرفی 10 وب سایت برتر دنیا برای کتاب دوستان

در این مقاله قصد معرفی 10 وب سایت برتر دنیا برای کتاب دوستان را داریم. این وب سایت ها بزرگترین مراجع انواع کتب در بین وب سایت های دنیا هستند. در بین این ها انواع کتاب های الکترونیکی رایگان به زبان انگلیسی به صورت رایگان در دسترس هست. شما در صورت تمایل به خرید هرگونه کتاب الکترونیکی یا فیزیکی خارجی می توانید از وب سایت فایلسو درخواست داده تا ما به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کنیم. در ادامه با ما باشید . . . .

معرفی 10 وب سایت برتر دنیا برای کتاب دوستان

چیز جادویی در مورد خواندن کتاب وجود دارد. خواه داستان یا غیر داستانی ، تخیل یا علمی تخیلی را دوست دارید ، کتابهای زیادی در آنجا وجود دارد.

با این وجود ، سفر به کتابفروشی یا کتابخانه همیشه برای یافتن آن کتاب خاص مورد نظر آسان نیست. اگر خود را برای مطالعه جدید ، بررسی و یا بحث جدید خارش می بینید ، در اینجا 10 وب سایت وجود دارد که هر عاشق کتاب باید آن را بررسی کند.

1. عاشقانه

Goodreads یکی از بهترین وب سایت ها برای کتابفروشی هایی است که می خواهند آخرین بررسی ها ، مصاحبه ها ، بازخورد ها و بحث نقشه ها را بخوانند.

نگاه کنید ، اکثر ما R + L = J را در “ترانه ای از یخ و آتش” می خوانیم. همه سرنخ ها در آنجا بودند ، اما اگر این کار را نمی کردید ، می توانستید به راحتی آن نظریه را در مورد Goodreads بخوانید. با این کار کجا می رویم؟ اگر می خواهید تمام جزئیات کتاب ها ، جدید و قدیمی را بخوانید ، از Goodreads استفاده کنید و می خواهید در مورد آنها با افراد مشابه فکر کنید.

2. پروژه گوتنبرگ

چه کسی کتاب های رایگان را دوست ندارد؟ پروژه گوتنبرگ قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه کتاب رایگان در اینترنت است.

تا به امروز ، دارای بیش از 49،000 عنوان است و هر ساله رشد خود را ادامه می دهد. هدف این پروژه انتشار كتابهایی است كه از تاریخهای حق چاپ آنها پیشی گرفته است.

این وب سایت حتی طرفداران کتاب صوتی را نیز می بیند که می بیند مجموعه بزرگی از آنها به راحتی در دسترس است.

3. آمازون

شاید فکر کنید این یک شخص لنگ است که در لیست عاشقان کتاب قرار دارد ، اما اینطور است؟ آمازون به طور کامل بازار کتاب را تغییر داد و کتاب ها را مقرون به صرفه تر و در دسترس تر ساخت.

مطمئنا ، Barnes & Noble یک مزاج گرم داشتند ، اما بگذارید خودمان کودک نباشیم ، آنها برای کتابهایشان بیش از حد شارژ شدند.

چیز خاصی در مورد سفارش کتاب و تحویل آن در 1-2 روز به آستان شما وجود دارد. به همین دلیل است که آمازون در این لیست قرار گرفته است.

4. کدام کتاب

کدام کتاب برنده جوایز طراحی نمی شود ، اما کار می کند. این وب سایت به شما کمک می کند که کتاب بعدی را بخوانید.

کاربران می توانند با چندین لغزنده شخصیت تعامل برقرار کنند تا به آنها کمک کنند تصمیم بگیرند کتاب بعدی را که باید مطالعه کنند بعدی. لغزنده ها شامل شاد و غم انگیز ، خنده دار و جدی ، ایمن و مزاحم ، آرام و خشن و بسیاری موارد دیگر هستند.

این وب سایت روشهای دیگری نیز برای کمک به شما در نمایش کتابهای خبری ارائه می دهد.

اگر خودتان همیشه در انتخاب کتاب بعدی خود برای خواندن تلاش می کنید ، بگذارید کدام کتاب به شما کمک کند تا انتخاب کنید.

5- ReadPrint

ReadPrint بسیار شبیه پروژه گوتنبرگ است. این کتاب دارای تعداد زیادی کتاب رایگان است که می توانید در همه دستگاه های خود بارگیری و دسترسی داشته باشید.

مباحث شامل کلاسیک هایی مانند شکسپیر است تا به داستان های علمی تخیلی.

6. جستجوی کتاب Google

گوگل پادشاه جستجو در نظر گرفته می شود. جای تعجب ندارد که آنها در لیستی قرار بگیرند که برای کمک به شما در یافتن وب سایتهای دوستدار کتاب ارائه شود.

آنچه Google Search Search را ناخوشایند می کند این واقعیت است که می توانید خطوط خاصی از متن را از یک کتاب جستجو کنید و مکان های مختلفی را برای خریدن آن به شما می گوید.

بانک اطلاعاتی Google همچنین دارای آثار رایگان مانند کتاب ، مجله ، مجلات و کتابهای الکترونیکی مختلف است.

7. فروشگاه یاب Indie

آیا شما به آن احساس کتابفروشی کوچک علاقه دارید؟ Indie Store Finder ابزاری مناسب برای هر عاشق کتاب است که در ایالات متحده واقع شده است.

به سادگی کد پستی خود را وصل کنید و Indie Store Finder لیستی از همه فروشگاه های کتاب مستقل مجاور را در اختیارتان قرار می دهد.

8. AddAll.com

نگاه کنید ، کاملاً خوب است که بخواهید برای کتابهایی که خریداری می کنید بهترین قیمت را پیدا کنید. چه کسی می خواهد مبلغ بیشتری بپردازد ، به خصوص اگر کتابی را خریداری می کنید که تولید انبوه باشد؟

AddAll.com به شما امکان می دهد تا کتاب ها را با انواع مختلف فروش عمده کتاب مقایسه کنید ، و به شما کمک می کند کالایی را پیدا کنید که به شما نزدیک و ارزان باشد.

کاربران می توانند براساس عنوان ، مقصد حمل و نقل ، قیمت و دولت جستجو کنند.

9. اتحاد طنز

کتاب های طنز به عنوان کتاب حساب می شوند ، خوب است؟ آنها کلمه کتاب را به نام خود دارند.

به لطف جوک ، اتحاد طنز یک وب سایت عالی برای دوستداران کمیک بوک است. این ویژگی شامل جدیدترین اخبار ، نسخه ها ، نظرات ، کالا و موارد دیگر می باشد.

اتحاد طنز واقعاً همه کتابهای کمیک است. اگر این وب سایت را علامت گذاری کنید ، هرگز هنگام حل شدن کتاب های طنز از حلقه خارج نخواهید شد.

10. بایگانی جلد کتاب

در حالی که شما هرگز نباید کتابی را با جلد آن قضاوت کنید ، می توانید جلد کتاب های زیبایی را برای هنری که هستند تحسین کنید.

در دنیای پر سرعت ما سرعت و تحسین زیبایی هنری واقعی مهم است. بایگانی جلد کتاب شامل هزاران جلد کتاب است که به صورت دسته ای با عنوان ، موضوعات ، نویسندگان و چندین دسته غیرمعمول سازماندهی شده اند.

اگر فکر می کنید وب سایت مهمی را از دست دادیم ، در صورت تمایل به ما اطلاع دهید. ما دوست داریم بدانیم که وب سایت های دیگر برای دوستداران کتاب وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا