پایان نامهکتابمقالهمنابع لاتینویدئو

مجله اسپرینگر

Springer

اسپرینگر یا اشپرینگر یک مجله ناشر مقالات و کتاب های علمی بین المللی معروف در سراسر دنیاست . دامنه فعالیتهای انتشارات اشپرینگر در زمینهایی بسیار مختلف نظیر علوم اجتماعی ، علوم پزشکی ، علوم مهندسی و هزاران موضوع علمی دیگر گسترده است .  مجله اسپرینگر ژورنال های تخصصی و کتاب های دانشگاهی در زمینه های علمی را منتشر می کند . ساختمان اصلی این سازمان در کشور آلمان قرار دارد اما شعبه هایی نیز در نیویورک ، میلان ، هنگ کنک و دهلی دارد . این مجموعه دومین انتشارات بزرگ مجلات تخصصی در زمینه های علمی در سراسر جهان است . سایت اسپرینگر برای دانلود مقاله امروزه به یکی از پرطرفدارترین و البته معتبرترین سایت های جهانی تبدیل شده است و خرید آنلاین کتاب های علمی از این سازمان همواره متقاضیان زیادی داشته است .

انتشارات اشپرینگر امروزه مجموعه ای از محصولات را ارائه می دهد که بطورکلی ، شامل 4 کتگوری زیر می باشد :

Springer Link

تمامی کتاب های آنلاین و مقالات اسپرینگر در پایگاه اطلاعاتی “Springer Link” ارائه می شود و در این پایگاه تمامی منابع تحت پوشش تراپیپر قرار دارند . در پایگاه Springer Link در مجموع بیش از 6 میلیون نسخه قابل بارگیری در زمینه های زیر وجود دارد :

  1. تحصیلات و زبان
  2. انرژی
  3. مهندسی
  4. علوم محیط زیست
  5. علوم مواد غذایی
  6. تجارت و مدیریت
  7. جغرافیا و علوم زمین
  8. اقتصاد
  9. علوم کامپیوتر
  10. شیمی
  11. زیست پزشکی

Springer Images

پایگاه “Springer Images” یک مجموعه بسیار بزرگ است که تصاویر موجود در مقالات و کتاب های علمی خود در زمینه های مختلف علمی ، پزشکی و فنی را به نمایش می گذارد . هم اکنون بالغ بر 3,500,00 عکس شامل : “فیلم ها”، “نمودار ها” ، “اشکال” ، “جداول” و “تصاویر جمع آوری شده از مقالات و کتاب ها” با کیفیتی بسیار بالا و واضح در پایگاه “Springer Images” قرار دارد . پایگاه “Springer Images” امکان جستجوی سریع با استفاده از کلیدواژه های مورد نظر شما را فراهم می کند و در این پایگاه شما می توانید با سرعت بالاتری به نتایج مطلوب تصویری و آماری خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز ، مقاله اصلی آن داده را دریافت کنید .

Springer Protocols

پایگاه “Springer Protocols” وسیع ترین و گسترده ترین پایگاه دیجیتالی شامل پروتکل های قابل تکثیر آزمایشگاهی در زمینه علوم زیستی است . این پایگاه موارد زیر را پوشش می دهد :

  1. بیوشیمی
  2. بیوانفورماتیک
  3. بیوتکنولوژی
  4. تحقیقات در زمینه سرطان
  5. ژنتیک
  6. تصویربرداری و رادیولوژی
  7. ایمونولوژی
  8. بیماری های عفونی
  9. میکروبیولوژی
  10. پژشکی مولکولی
  11. علوم اعصاب
  12. فارماکولوژی و سم شناسی
  13. علوم گیاهی
  14. علوم پروتئینی
  15. علوم زیستی
  16. مواد
  17. ریاضیات
  18. داروسازی و داروشناسی
  19. فیزیک
  20. روانشناسی
  21. سلامت عمومی
  22. علوم اجتماعی
  23. آمار
  24. حقوق

Springer Materials

پایگاه “Springer Materials” شامل اطلاعات و داده هایی در مورد بالغ بر 300,00 ماده و 1,500,000 مرجع در رشته های شیمی ، فیزیک و زیست شناسی می باشد . محتوا و اطلاعات موجود در این پایگاه ، در وقت پژوهشگران صرفه جویی قابل توجهی میکند . با استفاده از پایگاه “Springer Materials” پژوهشگران قادرند اطلاعاتی صحیح و دقیق درباره تحقیق خود بدست آورند . این پایگاه موارد زیر را ساپورت می کند :

  1. ذرات ، هسته ها و اتم ها
  2. مولکول ها و رادیکال ها
  3. حمل و نقل
  4. ساختار الکترونیکی
  5. مغناطیس
  6. مواد نیمه رسانا
  7. ابر رساناها
  8. بلورنگاری
  9. ترمودینامیک
  10. سیستم های چندفاز
  11. مواد پیشرفته
  12. فناوری های پیشرفته
  13. ژئوفیزیک
  14. بانک اطلاعات در مراحل جامد معدنی
  15. بانک اطلاعاتی در مورد خصوصیات حرارتی
  16. داده ایمنی شیمیایی

در پایان قابل ذکر است سرچ مقاله در اسپرینگر و همچنین دانلود مقاله از اشپرینگر شامل اطلاعاتی تخصصی در مورد موضوع مطلوب شما و البته تسلط کامل بر زبان انگلیسی می باشد . این نشریه در دانلود اینترنتی مقاله و خرید کتاب اینترنتی حرف اول را در سراسر جهان می زند . در هر رشته ای که مشغول به تحصیل باشید ، بعید است تا پایان تحصیلات خود سر و کارتان به این نشریه نیفتد . چنانچه تمایل به دانلود فایل و مقاله مورد نظر خود از نشریه اسپرینگر را دارید ، مجموعه “فایلسو” در این امر شما را همراهی می کند . شما می توانید فایل موردنظر خود را در قسمت درخواست مجموعه ما ثبت کنید . کارشناسان ما در کوتاهترین زمان مقاله و کتاب موردنظر شما را از مجموعه اسپرینگر دریافت کرده و به دست شما می رساند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا