دسته‌بندی نشده

دانلود کتاب های خارجی

کمپانی آمازون چیست و چه می کند؟

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است در آمریکا است که در زمینه تجارت الکترونیک، رایانش ابری و هوش مصنوعی فعالیت دارد، بخش اعظم فعالیت های آمازون تجاری است. آمازون توسط جف بیزوس تاسیس شده و دفتر اصلی این شرکت واقع  در شهر سیاتل آمریکا است. آمازون فعالیت خود را با فروش آنلاین کتاب شروع کرد و آنقدر آن را گسترش داد که خرید هر چیزی در آمازون ممکن باشد. آمازون خط تولید لوازم الکترونیکی مثل :کتابخوان الکترونیک کیندل، فایر تبلت و… را دارا می باشد.

سایت آمازون چیست

 

 خرید کتاب از آمازون

سایت آمازون یکی از پرفروش ترین و بهترین سایت ها در حوضه کتاب است. گاهی اوقات افراد به کتاب هایی نیاز پیدا می کنند که آن ها را در هیچ کتابفروشی و کتابخانه ای  نمی توان یافت، اما ویژگی که آمازون را تبدیل به یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان کرده، این است که کاربران می توانند هر کتابی  را که بخواهند خریداری کنند. خرید کتاب از آمازون درایران نیز مثل همه جای جهان صورت می گیرد، فرقی نمی کند در کجای جهان زندگی می کنید یا چه کار می کنید هر وقت که به کتابی نیاز داشتید کافی است اقدام به خرید کتاب از آمازون کنید. اما این کار نیاز به تخصص دارد وسایت فایلسو می تواند شما را در تهیه کتاب های خارجی از آمازون یاری کند.

خرید کتاب های خارجی از آمازون

خرید کتاب از خارج کشور

شاید شما هم مثل همه ی علاقمندان به کتاب یا دانشجوها و پژوهشگران  تمایل به مطالعه و دانلود کتاب های خارجی داشته باشید و این سوال که چگونه کتاب خارجی بخریم؟ در ذهن شما هم ایجاد شده باشد.  باید به شما بگویم که این کار نه تنها سخت نیست بلکه با مراجعه به سایت فایلسو آسان تر نیز خواهد شد.

خرید pdfاز آمازون

خرید کتاب هم به صورت نسخه چاپی و هم به صورت خرید پی دی اف از آمازون صورت میگیرد.  مشکلات ارسال و حمل نسخه چاپی کتاب باعث شده تا بیشتر متقاضیان برای خرید پی دی اف از آمازون اقدام کنند. اگر تمایل به خرید pdf کتاب های خارجی دارید کافیست وارد سایت فایلسو شوید و خیلی سریع نسخه پی دی اف کتاب مورد نظر را دریافت کنید.

دانلود پی دی اف از آمازون

خرید کتاب لاتین

گاهی وقت ها کتاب هایی از نویسندگان مطرح در جهان منتشر می شودو خوانندگان زیادی را به خود جذب می کند و ما هم علاقه مندیم هرچه سریع تر آن کتاب را مطالعه کنیم یا برای انجام کاری به دسترسی سریع به آن کتاب نیازمندیم. اما فرایند ترجمه کتاب به زبان فارسی و چاپ آن در ایران مدت زیادی طول می کشد. دانشجو های رشته های مختلف یا زبان آموزان برای درس و مطالعه به نسخه اصلی کتاب نیازمندند وخواهان خرید کتاب لاتین از آمازون هستند. برای خرید نسخه اصلی کتاب از آمازون هم می توانید ازسایت فایلسو کمک بگیرید.

دانلود کتاب های خارجی

خرید کتاب ارزان ازآمازون

قیمت  کتابی که میخواهیم بخریم همیشه برایمان مهم بوده است. مخصوصا اگر بخواهیم آنرا از خارج از کشور تهیه کنیم. خرید کتاب از آمازون در ایران  طرفداران زیادی از جمله پژوهشگران و دانشجویان دارد. اما هزینه خرید کتاب از آمازون ارزان نیست. داشتن کارت اعتباری هم از ملزومات خرید کتاب از آمازون است. اغلب خریداران یا کارت اعتباری ندارند یا اگر دارند با مشکلاتی رو به رو هستند و می خواهند کتاب خارجی با حداقل قیمت وسرعت بالا خریداری کنند. سایت فایلسو در زمینه تهیه و دانلود کتاب های خارجی فعالیت می کند، راهی امن و معتبر یرای خرید کتاب خارجی است وآن را با بهترین قیمت و حداقل سرعت به دست شما می رساند. کافیست وارد صفحه دانلود کتاب از آمازون شوید تا همکاران ما در خواست شما را بررسی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا