کتابمنابع لاتین

یاد گرفتن زبان آلمانی

کتاب آموزش زبان آلمانی Menschen توسط انتشارات Hueber یکی از گسترده ترین شرکت های انتشاراتی دنیا برای آموزش زبان آلمانی منتشر شده است . به جرئت می توان گفت که این کتاب یکی از بهترین کتاب ها برای آموزش زبان آلمانی به صورت step by step می باشد .

کتاب Menschen A1/1 جدیدا منتشر شده است و براساس سطح بندی اتحادیه اروپا برای آموزش زبان ، درسطح A1/1 قرار گرفته است .

این کتاب مناسب رده سنی بزرگتر از 16 سال می باشد و با استفاده از این کتاب می توان به راحتی در آزمون ZD آلمان شرکت کرد . تمامی کتاب های این مجموعه به زبان آلمانی نوشته شده اند .

مجموعه کتاب های Menschen برخلاف دیگر منابع آموزش زبان آلمانی ، بیشتر از آنکه بر روی اصطلاحات سطحی و روزمره تمرکز کند ، بر روی اصطلاحات زبان آلمانی که ممکن است در محیط های تجاری ، آموزشی و کاری مورد استفاده قرار گیرد .

ار ویژگی های مهم و درخشان این کتاب آموزش زبان آلمانی می توان به تلفیق اینترنت و ابزارهای چندرسانه ای در طی فرآیند یادگیری ، استفاده از عکس های بسیار و البته مرتبط ، ارتباط کلمات و تصاویر برای یادگیری بهتر ، ارائه نکات مهم ، و بهبود مهارت های یادگیری فردی اشاره کرد .

اما نقطه عطف این کتاب آموزش زبان آلمانی ، استفاده از رنگ های مختلف در آموزش نکات گرامری است که در آموزش زبان آلمانی اهمیت بسیاری دارد .

و اما آن چیزی که کتاب آموزش زبان آلمانی Menschen را از دیگر منابع آموزش زبان آلمانی جدا می کند ، پشتوانه علمی آن می باشد …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا