روانشناسیکتاب

دانلود کتاب خارق العاده Un fu*k Yourself

Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life
Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life

 


Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life

 

 

معرفی :

 

کتاب خودت را به فنا نده : کمتر فکر کن و دل به زندگی بده نوشته گری جان بیشاپ دربردارنده ی راهکارها و شیوه های مفیدی و جدیدی است که به شما کمک می کند قدرت واقعی و نهفته ی درونی خود را شناسایی کنید استعداد های حقیقی خودتان را بیابید و به بهترین خودتان در زندگی تبدیل شوید . این اثر یکی از پرفروش ترین و درخشان ترین کتاب های نیویورک تایمز به شمار می آید .

 

خرید کتاب خودت را به فنا نده : کمتر فکر کن و دل به زندگی بده

 

حالا آیا تا به حال احساس کردید که شبیه یه همستر شدید که با آشفتگی و عصبانیت روی یک چرخ مسیر خود را طی می کند اما همیشه در حال درجا زدن است و هیچ جایی نمی رسد؟شما نیز همانند همستر درگیر چرخه زندگی هستید و دور خودتان می چرخید و زمزمه ای در درون شما می گوید : ( تو تنبل و احمقی و یه اندازه ی کافی خوب و ایده آل نیستی ) .

شما دوست دارید تموم طول روز رو کار کنید تا بر استرس ها و فشار های شخصی و کاری خود غلبه نمایید . می کوشید زندگی تان را نجات دهید و با موضوعات گوناگونی روبرو می شوید . اگر نتوانید چرخ زندگی را بچرخانید تسلیمش ی شوید و شاید هرگز به آن نشاط – تناسب اندام – وزن مناسب – حرفه یا رابطه ای که آرزویش را دارید دست نیابید .

خوندن این کتاب به کسایی پیشنهاد میشه که چالش ها و شکست های زیادی از جهان هستی برای هوشیاری شما و پی بردن به قدرت فوق طبیعی تان است که خود را دست کم نگیرید و به بهترین شکل ممکن زندگی کنید و از ان لذت ببرید .

این کتاب درباره به کار گیری زبان مناسب برای بهبود زندگی شماست و به موضوعاتی می پردازد که با دیگر کتاب های روان شناسی کلیشه ای تفاوت دارد  . کتاب خودت را به فنا نده طوری طراحی شده است که دل سوزانه می خواهد احساس حقیقی و مناسبی در شما به وجود بیاورد تا شما را به سطوح بالایی از توانایی ها و استعداد های حقیقی تان برساند .

 

جزئیات :

 

ناشر :HarperOne 

تاریخ انتشار :(August 1, 2017)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۲۴

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا