کتابکتاب صوتیگزارشمنابع لاتین

خرید کتاب از ورد کت

ورد کت چیست ؟

WorldCat” بزرگترین شبکه از محتوا و خدمات کتابخانه ای برای خرید آنلاین کتاب در جهان است . کتابخانه های این شبکه به دسترسی به منابعشان در وب اختصاص داده شده اند . جایی که اکثر مردم جستجوی اطلاعات موردنیاز خود را از آنجا آغاز می کنند .

ورد کت به شما اجازه می دهد :

  • مجموعه کتابخانه های جامعه خود و هزاران جامعه دیگر در سراسر جهان را جستجو کنید . WorldCat به لطف تلاش كتابداران و ساير متخصصان اطلاع رساني ، هر روز رشد کرده و بزرگتر می شود .
  • برای کتاب موردنظر خود بسیاری از کتابخانه ها را به صورت یکجا جستجو کنید و آن را پیدا کنید و سپس آن کتاب را در یک کتابخانه در نزدیکی خود پیدا کنید .
  • در بررسی های خود کتاب ، موسیقی و فیلم نیز پیدا کنید .
  • مقالات تحقیقاتی و موارد دیجیتالی (مانند کتابهای صوتی) را پیدا کنید که به طور مستقیم مشاهده یا بارگیری شوند .
  • بررسی خود را درباره یک کتاب ارسال کنید یا اطلاعات واقعی راجع به آن را که به دست آورده اید ، با دیگران به اشتراک بگذارید .

در ورد کت چه چیزهایی پیدا می شود ؟

در ورد کت شما می توانید کتاب های محبوب خود ، CD موسیقی و فیلم های موردنظر خود و تمام موارد فیزیکی که در کتابخانه ها به آنها عادت کرده اید را جستجو کنید . همچنین می توانید انواع جدیدی از محتوای دیجیتالی مانند کتاب صوتی قابل بارگیری را پیدا کنید . شما در این سایت می توانید استنادهای مقاله و مواد تحقیقاتی معتبر ، مانند اسناد و عکسهایی با اهمیت محلی یا تاریخی و نسخه های دیجیتالی از موارد نادر که در دسترس عموم نیست را با لینک به متن کامل آنها بیابید . از آنجا که کتابخانه های WorldCat در ده ها کشور به جوامع متنوعی خدمت می کنند ، منابع آن به بسیاری از زبان ها در دسترس می باشد .

آیا امکان بررسی نیز وجود دارد ؟

این امکان بستگی به این دارد که آیا شما در کتابخانه ای که دارای آن هستید ، عضویت فعال دارید یا خیر . و اینکه آیا وب سایت این کتابخانه امکان چک کردن از راه دور یک کتاب را دارد یا خیر . ورد کت به شما امکان می دهد کتاب مورد علاقه خود را بیابید و سپس کتابخانه ای را در نزدیکی خود پیدا کنید که صاحب آن باشید . معمولاً ورد کت امکانی فراهم کرده است که مستقیماً به سوابق کتاب مورد نظر خود در وب سایت کتابخانه پیوندی را خواهید یافت . اقدامات موجود در آن صفحه ، از یک کتابخانه به کتابخانه دیگر متفاوت خواهد بود . ممکن است بتوانید به لیست انتظار بپیوندید ، کتاب موردنظر خود را رزرو کنید ، آن را بررسی کنید یا حتی آن را ارسال کرده و یا تحویل دهید .

آیا می توان وارد پایگاه داده های الکترونیکی شد ؟

برخی از کتابخانه های WorldCat پایگاه های داده مرجع تخصصی خود را در وب سایت های خود ، اما فقط در اختیار اعضای کتابخانه قرار می دهند . جستجوی شما در ورد کت ممکن است پیوندهای مستقیمی با مقالات و منابع دیگر در این پایگاه های داده ایجاد کند . با این وجود ، برای دسترسی به این منابع ، ابتدا باید از عضویت معتبر در کتابخانه وارد شوید .

آیا می توان از یک کتابدار راهنمایی گرفت ؟

بله ! نتایج WorldCat اغلب شامل یک لینک مستقیم به ویژگی “کمک از یک کتابدار” در وب سایت یک کتابخانه است .

آیا می توان ورد کت را در کتابخانه محلی خود جستجو کرد ؟

ممکن است کتابخانه محلی شما بتواند WorldCat را از فروشگاه آنلاین در وب سایت خود جستجو کند . (دوباره ، ممکن است شما با عضویت در کتابخانه معتبر وارد شوید . ) وقتی از نظر فیزیکی در کتابخانه هستید ، می توانید WorldCat را با استفاده از خدمات مرجع “FirstSearch” جستجو کنید . اگرچه شما با اطلاعات شناسایی اصلی خود در این وب سایت می توانید بیشترین نیازها را برآورده کنید ، WorldCat در کتابخانه شما ویژگی های اضافی ای نیز دارد . از قبیل :

  • جستجوی پیشرفته
  • پیدا کردن آیتم های مشابه
  • پیوند به بررسی ها و گزیده های منتشر شده

دانلود کتاب از وردکت

خرید اینترنتی کتاب و خرید کتاب صوتی از پربحث ترین موضوعات امروزه هستند که در ایران و حتی جهان سایت های زیادی اقدام به ارائه این کار می کنند . سایت WorldCat نیز این امکان را فراه کرده است و هر روزه افراد زیادی اقدام به خرید آنلاین کتاب از این سایت می کنند . اما در این راه برای افراد مقیم کشور ایران مشکلاتی نیز وجود دارد . اول اینکه خرید کتاب از این سایت پروسه های پیچیده ای را طی می کند که در صورت عدم آشنایی با آن ، ممکن است نتوانید تمام مراحل را به درستی انجام دهید . مسئله دوم که در خود سایت WorldCat نیز ذکر شده است این است که برای مشاهده / بارگیری مطالب یا بررسی مطالب از طریق وب سایت آن ممکن است شما نیاز به عضویت فعال آفلاین با یک کتابخانه WorldCat داشته باشید که با توجه به پیچیدگی عضویت در این سایت و البته هزینه عضویت و اشتراک ماهانه ، در صورتیکه به ندرت به دنبال کتاب اینترنتی هستید ، عضویت در این سایت برای شما چندان توجیه اقتصادی ندارد . سومین مشکل نیز این است که با اینکه سایت WorldCat در جوامع زیادی کاربرد دارد و به تبع آن به زبان های زیادی ارائه شده است ، اما این سایت نسخه زبان فارسی ندارد که باز هم با توجه به پیچیدگی پروسه خرید کتاب ، در صورتیکه آشنایی تخصصی با زبان انگلیسی نداشته باشید ، خرید کتاب ، خرید pdf کتاب اینترنتی و دانلود کتاب صوتی از این سایت برای شما بسیار مشکل خواهد شد .

مجموعه “فایلسو” با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی کتاب از سایت هایی نظیر آمازون ، گوگل بوکز ، ورد کت و چندها سایت خرید اینترنتی کتاب دیگر ، شما را در این امر یاری می کند . اگر تمایل به خرید کتاب ، pdf و حتی کتاب صوتی از سایت ورد کت دارید ، می توانید فایل موردنظر خود را در سایت ما درخواست داده و در کمترین زمان به هر دو صورت نسخه چاپی و یا کتاب الکترونیک از ما دریافت کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا