کتابمنابع لاتین

کتاب های اجتماعی

در ادامه معرفی کتاب های مفید برای مطالعه در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین کتاب های اجتماعی بپردازیم . کتاب های پیشنهادی در این مقاله براساس درصد رضایت خوانندگان آورده شده است و سعی کرده ایم پرفروش ترین کتاب ها را به شما معرفی کنیم :

1)کتاب “Never Split the Difference” نوشته “Chris Voss”

در این کتاب یک مذاکره‌کننده سابق بین‌المللی FBI برای مذاکرات با خطرات بالا  چه در اتاق هیات‌مدیره و چه در خانه یک رویکرد جدید ارائه می‌دهد .”کریس واس ” پس از مدتی انجام دادن کار پلیس در خیابان‌های شلوغ کانزاس سیتی و میسوری ،  به FBI ملحق شد ، جایی که شغلش به عنوان مذاکره‌کننده او را با گستره‌ای از مجرمان از جمله سارقان بانک‌ها و تروریست‌ها مواجه کرد . او به اوج حرفه‌ای خود رسید به مذاکره‌کننده بین‌المللی FBI در زمینه آدم ربایی ها تبدیل شد . این کتاب از کتاب های اجتماعی معروف در دنیا می باشد .

2)کتاب “I Hear You” نوشته “Michael S. Sorensen”

مطالعه این کتاب به کلی 3 ساعت هم طول نمی کشد . در این سه ساعت مطالعه ، شما کشف خواهید کرد که شما چه کسی هستید و چگونه می توانید یکی از با ارزش ترین مهارت های ارتباطی (که در کمال تعجب ، با همه اهمیتش تنها افراد کمی آن را می دانند)  را پیدا خواهید کرد . این کتاب تکنیک‌های ساده، عملی و اثبات‌شده را برای بهبود روابط در زندگی شما ارائه می‌کند . چه به دنبال بهبود روابط خود با همسرتان باشید ، چه به دنبال طریقه برخورد با روابط سنگین در محل کارتان هستید و چه به دنبال بهبود روابط دوستانه حود با اطرافیانتان هستید . این کتاب علاوه بر بار اجتماعی ، یکی از بهترین کتاب های فلسفی نیز می باشد .

3)کتاب “The Irresistible Introvert” نوشته “Michaela Chung”

یک سوم تا نیمی از آمریکایی‌ها در یک فرهنگی هستند که حتی مراسم های فرقه ای را جشن می‌گیرند . همواره رهبران کاریزماتیک و سلبریتی ها (افراد مشهور) در کانون توجه قرار می گیرند و از نظر شخصیتی ، افرادی قوی و قاطع هستند . جای تعجب نیست که انقلاب آرام در میان نیمی از جمعیت پدیدار شده‌است و آنها ادعا می‌کنند که به همان اندازه به شیوه‌های منحصر به فرد خود ،  قدرتمند نیز هستند . این کتاب از بهترین کتاب های روانشناسی است که به شما آموزش می دهد چگونه در اجتماع ، شخصیتی قوی و قاطع داشته باشید .

4)کتاب “How to Talk to Anyone” نوشته “Leil Lowndes”

چه چیزی است که باعث می‌شود برخی افراد بلافاصله محبوب و محترم شوند ؟ همه می خواهند با آنها دوست باشند یا اگر مجردند ، معشوقه شان باشند . در تجارت نیز ، شرکت ها به سرعت آنها را جذب می کنند . عامل این اتفاق ، روش برخورد هوشمندانه آن ها با مردم است . نویسنده در این کتاب ، حرفه خود را صرف آموزش نحوه برقراری ارتباط موفق با دیگران کرده‌است و در کتاب”How to Talk Anyone” تکنیک‌هایی آسان و مطمئن برای موفقیت ارائه می‌دهد . در دانلود کتاب های فلسفی معروف از این کتاب استفاده های زیادی شده است .

5)کتاب “Attached” نوشته “Amir Levine” و “Rachel Heller”

ما از قبل به علم تکیه می‌کنیم تا بدانیم چه چیزی بخوریم ، چه موقع ورزش کنیم و چه مدت باید بخوابیم . حال چرا از علم برای کمک در راستای بهبود روابط خود استفاده نکنیم ؟ در این کتاب “امیر لوین” و “راشل هلر” دو تن از بزرگترین روانشناسان غرب ، به طور علمی توضیح می‌دهند که چرا بعضی از مردم بدون هیچ زحمتی روابط خود را به بهترین شکل پیش می برند و برخی دیگر با وجود همه زحمتی که می کشند ، در روابط خود ناموفق هستند . این کتاب از بهترین کتاب های دنیا می باشد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا