کتاب

دانلود کتاب Artificial Intelligence for Marketingزبان اصلی

Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications
Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications

Artificial Intelligence for Marketing


 

معرفی کتاب هوش مصنوعی و کاربرد های ان در بازاریابی :

 

کتاب هوش مصنوعی و کاربرد های آن در بازاریابی نوشته ی جیم استرن به الزام و نیاز هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در فرایند بازاریابی و جذب مشتری بیشتر برای یک کسب و کار می پردازد و جنبه های مختلف تاثیر تکنولوژی بر پیشی گرفتن از رقبا و حفظ مشتریان را شرح می دهد .

جیم استرن سخنران معروف نویسنده و مشاور بین المللی در زمینه بازاریابی الکترونیک در این کتاب مباحثی کلی در زمینه هوش مصنوعی و کاربرد های آن در بازاریابی ارائه شده است . کتاب هوش مصنوعی و کاربردهای ان در بازاریابی مشتمل بر یازده فصل است . فصل اول مقدمه ای است برای آشنایی با هوش مصنوعی در بازاریابی می باشد و فصل های دیگر در مورد موضاعات مشابه.

 

هوش مصنوعی چیست ؟

 

هوش مصنوعی گام منطقی بعدی در رایانش است یک برنامه که می تواند به خودی خود از امور سر در بیاورد برنامه ای که می تواند خود را مجددا برنامه ریزی کند کشف کند که کدام عناصر با خصیصه ها در یک خوشه از داده ها بیشترین قابلیت پیش بینی را دارند حتی وقتی انبوهی مختلف داده ها وجود داشته باشد و می تواند مرتبط ترین ویژگی ها را مشخص کند و تعیین نماید که کدام یک واجد رسیدگی است و کدام یک را باید نادیده گرفت.

هوش مصنوعی می تواند درباره ی داده ها و از همان داده ها قوانینی استخراج کند و خصیصه هایی با بیشترین قدرت پیش بینی را در برابر هم قرار دهد تا به پرسشی پاسخ دهد یا توصیه ای ارائه کند و میزان ارتباز هر خصیصه را مورد بررسی قرار دهد نتیجه گیری کند.هوش مصنوعی می تواند رشد کند و با هر بار تکرار تکامل پیدا کند . هم چنین می تواند نظر خود درباره محیط و ارزیابی خود از محیط را مبنای اطلاعات جدید یا نتایج آزمایش تغییر دهد و از همه مهم تر خود رابرنامه ریزی کند.

 

این کتاب از جمله آثاری است که متخصصان علم داده ها باید برای همکاران بازاریاب خود بخرند تا به آن ها کمک کنند که بدانند در دپارتمان علم داده ها چه می گذرد. همچنین مناسب کسانی است که بایذ با آثار وسیع این نوع جدید از داده پردازی به منظور درک مسیر پیش روی خود در توسه ی کسب و کار آشنا شوند.

 

جزئیات :

 

ناشر :Wiley 

تاریخ انتشار :(August 14, 2017)

زبان  : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۶۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا