اخبارمقاله

پیوند نامتقارن بین بیت کوین، منابع طلا و بازده بازار سهام

بیت کوین (₿) نوعی نوآورانه از ارزهای دیجیتال یا فناوری بلاک چین است که به عنوان یک سیستم نقدی دیجیتال همتا به همتا اعلام شده است، که تنها ۴۵ روز پس از بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. در بین ارزهای دیجیتال، Bitcoin رایج ترین و محبوب ترین ارز دیجیتال این روزها است.

مزایا و معایب بیت کوین بازار جهانی

Bitcoin یک ارز الکترونیکی یا مجازی است که امکان پرداخت آنلاین به هر فردی از هر مکان جهانی را فراهم می کند. کریپتوکارنسی وسیله ای برای تبادل دارایی های دیجیتال، ایمن سازی تراکنش ها و کنترل ایجاد سکه های جدید با کمک رمزنگاری است. در هر زمان، می توان هر ارزی را با Bitcoin مبادله کرد، اما برخلاف سایر کالاها، به دلیل کمیاب بودن، محدودیت نقدینگی دارد.
1.webp

مقایسه طلا و بیت کوین در بازده بازار سهام

در طول سال ها، طلا به یک دارایی بسیار محبوب تبدیل شده است، در حالی که Bitcoin یک Bit جدید است، خواصی شبیه به طلا از خود نشان می دهد. Bitcoin از نظر قابلیت حمل و نقل، زیرساخت و غیره نسبت به طلا برتری دارد و از طلا کمیاب تر است زیرا کل سیستم Bitcoin برای بازدهی فقط ۲۱ میلیون Bit  تنظیم شده است و زمانی که به حد محدود برسد، دیگر بیت کوینی تولید نخواهد شد. علاوه بر آن استخراج طلا از لحاظ اقتصادی، زیست محیطی و منابع انسانی ضربه وارد می مند. مالیات و تورم تحت تأثیرBitcoin قرار نمی گیرد زیرا به هیچ دولت یا بانک مرکزی وابسته نیست.
RENEWABLE-ENERGY-Cover-Filesoo.com.webp

 بازده بازار سهام

بازده بیت کوین و رابطه آن با بازده مبادلات در بازار یکی از دغدغه های اقتصاددانان است تا بتوانند رابطه بین دارایی های مالی مختلف مانند اوراق قرضه، سهام بین المللی و ارز را اندازه گیری کرده و پیشنهادات مفیدی را برای سیاست گذاران و سرمایه گذاران ارائه نمایند. در جدید ترین مطالعات به دست آمده می توانید از آخرین اطلاعات پیوند نامتقارن بین بیت کوین، منابع طلا و بازده بازار سهام آگاه شوید. برای دانلود و خرید کتاب و مقالات در رابطه با بیت کوین و ارزدیجیتال می توانید به سایت فایلسو مراجعه نمایید و کتاب مورد نطر خود را به زبان اصلی سفارش دهید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا