روانشناسیکتاب

کتاب زیبای Don’t Overthink It زبان اصلی

Don't Overthink It
Don’t Overthink It

 

 


Don’t Overthink It


 

 

معرفی :

 

ان بوگل به شما کمک می‌کند به جنگ با افکار منفی خود بروید و از پیشروی آن‌ها در ذهنتان جلوگیری کنید! کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن، این اثر پرفروش، راهکارهایی عملی و آموزه‌هایی مفید را درجهت نابودی اندیشه‌های مخرب در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید زندگی سرشار از آرامش داشته باشید.

این کتاب در سال ۲۰۲۰ به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز برگزیده شد.

زیاداندیشی یا به اصطلاح اورتینک به معنای فکر و خیال بیش از اندازه کردن درباره‌ی همه چیز و همه کس است، به گونه‌ای که روال معمول زندگی افراد، تحت تأثیر این امر مختل شود. کسانی که گرفتار زیاداندیشی هستند، معمولاً توانایی لذت بردن از زمان حال را ندارند و ذهنشان اکثر اوقات پیرامون موضوعاتی منفی می‌گردد که هیچ ربطی به واقعیت ندارد.

برای مثال اگر این افراد به یک مهمانی بروند، به جای لذت بردن از هم‌صحبتی با دیگران، با وسواسی بیمارگونه به دقت و تأمل در رفتار و گفته‌های دیگران می‌نشینند، و در آخر به هر نحوی که شده، دلیلی برای آزار دادن خود پیدا می‌کنند. البته اینطور نیست که اورتینکرها یا همان بیش‌اندیش‌ها، همیشه هم در رفتار دیگران دقیق شوند؛ حتی بدتر، ممکن است دست به قضاوت گفته‌ها و کرده‌های خود بزنند و از این طریق خود را معذب و ناراحت کنند.

باری، خبر خوش این است که رهایی از زیاداندیشی امری شدنی خواهد بود؛ این وعده‌ را ان بوگل (Anne Bogel) در کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن (Don’t Overthink It) به شما داده است. او در این اثر روانشناختی، با بهره‌گیری از تجربیات خود، روش‌هایی برای فرار از زندان تفکرات وسواس‌گونه و آزاردهنده درباره‌ خود و دیگران را به شما می‌آموزد و از این طریق، شما را در جهت داشتن زندگی‌ای سالم و برقراری ارتباطاتی پایدار رهنمون می‌سازد.

 

جزئیات :

 

ناشر :Baker Books 

تاریخ انتشار :(March 1, 1920)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا