کتاب

منابع لاتین برای آموزش مقدماتی الکترونیک

منابع لاتین برای آموزش مقدماتی الکترونیک

انتخاب کتاب مناسب برای یادگیری الکترونیک برای ارائه محتوای آموزشی عالی به تکنیک ها بسیار مهم است. بهترین کتاب برای یادگیری الکترونیک برای مبتدیان می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند، از درک الکترونیک اولیه تا آموزش دیگران.

خرید کتاب لاتین

انتخاب بهترین کتاب های الکترونیک برای مبتدیان کلید کمک به شما برای کسب دانش و تجربه عملی است. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین کتاب های درسی الکترونیک، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.

یک سری کتاب لاتین خارجی آموزش الکترونیک

پس از آزمایش واقعی و صادقانه من، در اینجا ۷ بهترین کتاب برای یادگیری الکترونیک برای مبتدیان با محتوای آموزشی عالی وجود دارد تا به شما در ایجاد دانش کمک کند. اگر عاشق کتاب های فنی خوب مرتبط با الکترونیک هستید، حق با شماست.

از آنجایی که الکترونیک موضوع گسترده ای است، انتخاب کتاب های مناسب برای کسب تجربه عملی برای شروع پروژه کار آسانی نیست. بنابراین برای قانع شدن شما، ما بهترین کتاب های الکترونیک را برای مبتدیان فهرست کرده ایم. پس بیایید بدون بحث بیشتر شیرجه بزنیم.

دانلود PDF کتاب لاتین

The Art of Electronics یکی از بهترین کتاب های لاتین معتبر در زمینه طراحی مدار است که آنالوگ و دیجیتال را پوشش می دهد.

هنر الکترونیک یک هدیه طبیعی به مهندسانی است که روش های تنش مورد استفاده توسط طراحان مدار را توضیح می دهند تا بفهمند چرا و چگونه یک مدار کار می کند. می توانید محبوبیت دو نسخه قبلی را به هشت زبان مختلف تصور کنید که میلیون ها نسخه در سراسر جهان به فروش رفت.

کتاب خارجی منابع لاتین برای آموزش مقدماتی الکترونیک

ویرایش سوم کتاب های الکترونیکی هنر به طور گسترده توسط مهندسین به ویژه برای طراحی مدارها پذیرفته شده است. این کتاب پیشرفته موضوعات بسیاری را پوشش می دهد، مانند کار بر روی یک دوره.

نسخه کیندل و نسخه تبدیل شده کیندل آمازون این کتاب هم اکنون آماده تهیه است برای ما کافیست درخواست خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا