پزشکیمقاله

بررسی تاثیر سقط جنین بر باروری و سلامت باروری در آینده

سقط جنین یک موضوع بحث برانگیز و دارای بار عاطفی است که نه تنها یک خانواده بلکه برای جامعه و متخصصین نیز اهمیت دارد. Abortion طیف گسترده ای از حقوق دانان ، جامعه شناسان و پزشکان را در گیر می کند و یک موضوع مهم است که با جان یک انسان در طرف است. بررسی تاثیر سقط جنین بر باروری و سلامت باروری در آینده و نگاه جامعه به افزایش جمعیت نیز از موضوعات مهم در جامعه امروز است.

سقط جنین چیست

Abortion به پایان دادن عمدی و یا غیر عمدی بارداری قبل از آنکه جنین قادر به ادامه زندگی در خارج از بدن مادر باشد گفته می شود. در این راستا آمار مرگ و میر مادرانی که در مقابل سقط جنین به صورت خواسته و یا ناخواسته قرار گرفته اند بسیار بالاست. شاید Abortion در ابتدا جنبه پزشکی داشته باشد اما کارشناسان در زمینه های گوناگون نظریات قضاوت مدار و تعیین کننده در زمینه Abortion دارند که بسیار حایز اهمیت است.

532.webp

بررسی تاثیر سقط جنین بر باروری و سلامت باروری در آینده

امروزه به دلیل مواد غذایی ناسالم و آلودگی های زیست محیطی Abortion در خانم های باردار به یک مشکل شایع تبدیل شده است که در بسیاری از موارد فرآیند بارداری های بعدی در مادر را با خطر مواجه می کند. از این رو پزشکان برای حل این مشکل جسمی و روحی مادران باید به دنبال مطالعه و تحقیق باشند تا بتوانند از سقط های ناخواسته جلوگیری کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانیذ به سایت فایلسو مراجعه کنید و  جدیدترین منابع لاتین درباره Abortion و پیامد های آن را دانلود کنید.
507.webp

کتاب های مرتبط با سقط جنین

در رابطه با سقط جنین و تاثیر آن در باروری و سلامت باروری در آینده، کتاب های جدیدی در کتابخانه آمازون چاپ شده است. همچنین مقالات علمی در مجلات معتبر خارجی منتشر شده است که عوامل Abortion را از ابعاد گوناگون بررسی می کند. برای دستیابی به این کتب و مقالات می توانید به سایت فایلسو مراجعه کنید و معتبرترین کتاب و مقالات علمی جدید را به زبان اصلی تهیه نمایید.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا