کتاب

کتاب آشپزی اورجینال  نمک ، چربی ، اسید ، گرما

 

کتاب آشپزی اورجینال  نمک ، چربی ، اسید ، گرما

 

یک کلاس استاد جدید بینایی در آشپزی که چند دهه تجربه حرفه ای را فقط در چهار عنصر ساده تقطیر می کند ، از این زن اعلام کرد که “معلم بزرگ بعدی آشپزی آمریکا” توسط آلیس واترز است.

در سنت شادی آشپزی و نحوه پخت و پز همه چیز به نمک ، چربی ، اسید ، گرما می آید ، رویکردی جاه طلبانه و جدید برای پخت و پز با صدای مهم جدید آشپزی.

سرآشپز و نویسنده سامین نصرت همه را از سرآشپزهای حرفه ای گرفته تا بچه های دبیرستان به نویسندگی مایکل پولان نویسنده آموخته است تا با استفاده از فلسفه انقلابی ، در عین حال ساده ، آشپزی کند.

استفاده از فقط چهار عنصر Master نمک ، که طعم را تقویت می کند ، تسلط داشته باشید. چربی ، که عطر و طعم می بخشد و بافت ایجاد می کند. اسید ، که طعم را حفظ می کند. و گرما ، که در نهایت بافت مواد غذایی را تعیین می کند –

و هر چیز دیگری که می پزید ، خوشمزه خواهد بود. با توضیح در مورد چگونگی و نحوه پخت و پز خوب ، نمک ، چربی ، اسید ، گرما به نسل جدید آشپزها آموزش می دهد و به آنها الهام می دهد که چگونه با اطمینان می توانند در آشپزخانه تصمیم گیری بهتری بگیرند و غذاهای خوشمزه را با هر نوع مواد غذایی ، در هر مکانی و در هر زمان تهیه کنند.

 

 روش آموزش آشپزی  Samin Nosrat

 

سفر مکرر سامین از تازه کار آشپزی گرفته تا آشپز برنده جایزه ، نمک ، چربی اسید ، گرما بلافاصله شکاف بین آشپزخانه های خانگی و حرفه ای را برطرف می کند.

سامین با روایت جذاب ، راهپیماییهای پیاده روی و روش نزدیک به علم آشپزخانه ، چهار عنصر پخت و پز خوب را برای همه مشخص می کند.

برای استفاده از این دستورالعمل ها به ۱۰۰ دستور العمل ضروری – و ده ها تنوع مختلف – به کانن مراجعه کنید و وینگرت های روشن و متعادل ، سبزیجات کباب شده کاملاً کاراملیزه ، گوشت چرخ کرده و شیرینی خامه ای و خمیرهای شیرین و پوسته پوسته شده را تهیه کنید.

این برنامه شامل ۱۵۰ تصویر و اینفوگرافیک است که یک اطلس را به دنیای عطر و طعم توسط تصویرگر مشهور وندی ر ، نمک ، چربی ، اسید ، گرما نشان می دهد که قطب نمای شما در آشپزخانه خواهد بود. این یک کتاب کلاسیک است که ممکن است کلاسیک باشد و آخرین کتاب آشپزی باشد که به آن نیاز دارید.

با یک پیشگفتار از مایکل پولان.

 

خرید کتاب آشپزی اورجینال  نمک ، چربی ، اسید ، گرما

 

شما میتوانید برای

خرید کتاب Salt, Fat, Acid, Heat

و دانلود کتاب آشپزی 

بهترین کتاب آشپزی دنیا

کتاب آشپزی زبان انگلیسی 

آموزش آشپزی به زبان ساده 

آموزش آشپزی – کتاب آشپزی خارجی

دانلود pdf آموزش آشپزی زبان انگلیسی با ترجمه فارسی – محبوب ترین کتاب آشپزی – آموزش آشپزی خارجی 

به سایت فایلسو مراجعه نمایید.

 

 

 

Salt, Fat, Acid, Heat: Mastering the Elements of Good Cookin

by Samin Nosrat  (Author), Wendy MacNaughton  (Illustrator)

Now a Netflix series!

 

New York Times Bestseller and Winner of the 2018 James Beard Award for Best General Cookbook and multiple IACP Cookbook Awards

Named one of the Best Books of 2017 by: NPR, BuzzFeed, The Atlantic, The Washington Post, Chicago Tribune, Rachel Ray Every Day, San Francisco Chronicle, Vice Munchies, Elle.com, Glamour, Eater, Newsday, Minneapolis Star Tribune, The Seattle Times, Tampa Bay Times, Tasting Table, Modern Farmer, Publishers Weekly, and more.

A visionary new master class in cooking that distills decades of professional experience into just four simple elements, from the woman declared “America’s next great cooking teacher” by Alice Waters.

In the tradition of The Joy of Cooking and How to Cook Everything comes Salt, Fat, Acid, Heat, an ambitious new approach to cooking by a major new culinary voice.

Chef and writer Samin Nosrat has taught everyone from professional chefs to middle school kids to author Michael Pollan to cook using her revolutionary, yet simple, philosophy.

File Size: ۱۳۲۰۷۴ KB
Print Length: ۴۸۰ pages
Publisher: Simon & Schuster (April 25, 2017)
Publication Date: April 25, 2017

Language: English

 

کتاب آشپزی – بهترین کتاب آشپزی دنیا – کتاب آشپزی زبان انگلیسی – آموزش آشپزی به زبان ساده – آموزش آشپزی – کتاب آشپزی خارجی – دانلود pdf آموزش آشپزی زبان انگلیسی با ترجمه فارسی – محبوب ترین کتاب آشپزی – آموزش آشپزی خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا