اخبارکتاب

کاهش قیمت و الکترونیکی شدن کتاب ها

فشار distancing اجتماعی باعث پایان دادن به کتابخانه Macmillan ebook (windowing) درمیان دیگرتغییرات میشود.

 

جان سارجنت , مدیر عامل مک میلان در یک یادداشت کوتاه ( pdf ) , به کتابداران , نویسندگان , تصویرگران و نمایندگان , می‌نویسد : ” زمانی در زندگی وجود دارد که تفاوت‌ها باید کنار گذاشته شوند .

کاهش قیمت کتابهای الکترونیکی

“سارجنت اعلام کرد که در این جمعه , مک میلان به تحریم هشت هفته‌ای خود در مورد انتشار کتاب‌های الکترونیکی جدید و دسترسی به کتابخانه‌ها ادامه خواهد داد . همچنین ” کاهش برخی قیمت‌های الکترونیکی بر مبنای کوتاه‌مدت برای کمک به گسترش کتابخانه‌ها در این دوران آشفته ” خواهد بود . ”

ارائه کتاب الکترونیکی

با بسته شدن مکان‌های فیزیکی , اغلب کتابخانه‌ها از طریق وب سایت خود برای کسانی که به اینترنت دسترسی دارند , کتاب الکترونیکی را ارائه می‌کنند . به مردم توصیه می‌شود که خود را در خانه‌های خود جدا کنند تا از عفونت ویروسی دراما بمانند( یا از عفونت ویروسی که قبلا ً داشته‌اند ) اجتناب کنند و در حالی که خدمات جاری سازی ویدئویی قطعا ً در دسترس هستند .

…..
در هفته‌نامه ناشران , هیچ نشانی از بازگشت این سیاست نیست , اگربتوانیم خطر کرونا را پشت سربگذاریم مکان‌های فیزیکی دوباره راه اندازی میشود . با این حال , , دانستن این نکته خوب است که عناوین جدیدمک میلان شامل sf / فانتزی و تور , بار دیگر برای بررسی فوری خوانندگان در دسترس خواهند بود .

کارت کتابخانه

آن‌هایی که دارای کارت کتابخانه سازگار هستند نیز می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی را بخوانند , به موسیقی گوش دهند , یا به تماشای تلویزیون بپردازند . اگرچه تعداد عناوین کتابی که می‌توانید در هر ماه قرض بگیرید , محدود است ,اماتهیه آن‌ها همچنین با یک کارت سازگار آزاد هستند .

تعدادی کتابهای الکترونیکی رایگان موجودهستند؛

برای مثال , کتاب‌های هی مارکت در حال حاضر ده کتاب از کتاب‌های خود را در مورد فعالیت اجتماعی به عنوان کتاب‌های الکترونیکی رایگان ارائه می‌کنند .

(( واقعا ً خوب است که کتابخانه‌ها در زمان شیوع بیماری, در حال ارائه کتاب‌های الکترونیکی هستند , چرا که آن‌ها باید تسهیلات خود را بسته نگه دارند , اگر این مقاله از بررسی تکنولوژی mit درست باشد , ممکن است با ضرورت دوره‌های مکرر فاصله اجتماعی اجباری مواجه شویم ))

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا