روانشناسیکتاب

خرید کتاب آرامش سهم توست زبان اصلی + نسخه چاپی

I Declare: 31 Promises to Speak Over Your Life
I Declare: 31 Promises to Speak Over Your Life

 


 

 

معرفی کتاب آرامش سهم توست  :

 

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش و کشیش سرشناس آمریکایی در کتاب  آرامش سهم توست ۳۱ آموزه‌ی دگرگون‌کننده را به شما ارائه داده که با توسل بدان‌ها می‌توانید تحولاتی اساسی در نگرش و اعمال خود به وجود آورید. بنابراین، بهتر آنکه لحظه‌ای در گوش سپردن به اثر حاضر تعلل نکنید.

کمتر کسی هست که نام جول اوستین را نشنیده باشد. این نویسنده و کشیش آمریکایی، با آثارش تاکنون زندگی بسیاری از مخاطبین خود در سراسر دنیا را تغییر داده است. نگرش معنوی او به جهان، در ترکیب با آموخته‌هایش در علم روانشناسی، همه و همه از وی نویسنده‌ای متفاوت و به شدت تأثیرگذار ساخته است. و این خود از فروش فوق‌العاده‌ی کتاب‌های مشهورِ او روشن و آشکار است.

کتاب  آرامش سهم توست (I Declare: 31 Promises to Speak Over Your Life) که اکنون پیش روی شماست، از این منظر که چکیده‌ای از تمام آموزه‌های نویسنده را می‌توان در آن یافت، شاید مهم‌ترین و بهترین کتاب اوستین باشد.

در این کتاب سی و یک اندیشه‌ی نجات‌بخش و معجزه‌گر گرد هم آمده و درباره‌ی هر یک به تفصیل بحث شده است. آشنایی با این اندیشه‌ها که تماماً برخاسته از ذهن متعالی نویسنده و تأمل او در متون مقدس و الهی‌اند، به شما این امکان را می‌دهد که به جهان از زاویه‌ای جدید نگریسته و اعمال خود را در جهت همسو شدن با تمامی کائنات سامان دهید.

آموزه‌هایی که اوستین در کتاب آرامش سهم توست ارائه داده، از این مزیت مهم برخوردارند که همگی کاربردی‌اند. در واقع، برای اثبات درستی آن‌ها نیازی به استدلال کردن ندارید. کافی‌ست چند روزی به خود زحمت دهید و به توصیه‌های مطرح‌شده در این کتاب جامه‌ی عمل بپوشانید؛ آنگاه به چشم خود تأثیر اعجاب‌برانگیز آنها را خواهید دید.

 

جزئیات :

ناشر : FaithWords

تاریخ انتشار :  (September 18, 2012)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۹۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا