آموزشکتاب

دانلود کتاب Telemedicine ( پزشکی از راه دور )

 

Telemedicine
Telemedicine

 

Telemedicine

 

معرفی :

 

کتاب Telemedicine این کتاب ویرایش دوم کتاب پزشکی از راه دور ۲۰۱۷ است و شامل اطلاعات خاص COVID-19 است.

این شامل بیش از ۱۵۰+ پیوند برای کاوش بیشتر است.

 

تله مدیسین چیست ؟

 

پزشکی از راه دور یا دورپزشکی (به انگلیسی: Telemedicine) به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فراهم آوردن مراقبت سلامت و خدمات و حمایت از بیمار یا امداد شونده در زمانی که فاصله جغرافیایی بین دو گروه فراهم کننده و گیرنده خدمات پزشکی وجود داشته باشد گفته می‌شود.

گرچه اجماع جهانی در خصوص تعریف پزشکی از راه دور و تفاوت آن با تله هلث (Telehealth) وجود ندارد ولی بیشتر صاحب نظران آن را زیر مجموعه‌ای از سلامت الکترونیکی (eHealth) می‌دانند .

از جمله اهداف پزشکی از راه دور: بهبود مراقبت از بیمار، بهبود دسترسی و مراقبت پزشکی برای نواحی روستایی و محروم، دسترسی بهتر به پزشکان جهت مشاوره، در دسترس قرار دادن امکانات برای پزشکان جهت هدایت معاینات خودکار، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های پزشکی، ایجاد خدمات مراقبت پزشکی (در سطح جغرافیایی و جمعیتی وسیع)، کاهش نقل و انتقال بیماران به مراکز درمانی می‌باشد.

پزشکی از راه دور که زمانی روش مبهمی برای ارائه مراقبت بود ، اکنون راهی مهم برای دسترسی و مراقبت از بیماران است. برای ارائه دهندگانی که قبل از همه گیری آن را تصویب نکرده بودند ، به لطف COVID-19 ، اکثر ارائه دهندگان به سرعت برخی از انواع خدمات پزشکی از راه دور را برای بیماران اتخاذ کرده اند.

با گسترش و به روز رسانی نسخه قبلی “پزشکی از راه دور: راهنمای حرفه ای ها” ، این کتاب جدید با هدف تجهیز متخصصان مراقبت های بهداشتی که می خواهند تمرینات پزشکی از راه دور خود را شروع یا گسترش دهند. این کتاب شامل مباحث مربوط به صورتحساب مالی ، مقررات ، مجوز ، بهره برداری و فناوری است.

این یک کتاب کاربردی و عالی برای پزشکان ، پزشکان پرستار ، دستیاران فیزیک ، مدیران مراقبت های بهداشتی ، مدیران برنامه یا تکنسین هایی است که در حال پیاده سازی هستند یا مایل به پیاده سازی یا توسعه یک برنامه پزشکی از راه دور یا سلامت هستند.

 

جزئیات :

 

ناشر : MindView Press 

تاریخ انتشار :(August 17, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۶۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا