آموزش

دانلود کتاب The High 5 Habit زبان اصلی

The High 5 Habit: Take Control of Your Life with One Simple Habit
The High 5 Habit: Take Control of Your Life with One Simple Habit

The High 5 Habit: Take Control of Your Life with One Simple Habit

 

معرفی :

 

کتاب دیگه ای نویسنده پرفروش در سطح جهانی مل رابینز بعد از غوغایی که با اثر قبلی خود ( قانون ۵ ثانیه ) به پا کرد حالا با راهکاری ساده و اثبات شده در کتاب بزن قدش ! این یه قانونه بازگشته تا به شما بیاموزد چطور کنترل زندگی تان را به دست بگیرید و زندگی زیسته ی بهتری برای خود رقم بزنید .

اجازه ندهید عنوان کتاب شما را گول بزند . این بار برخلاف همیشه قرار نیست فقط از دیگران حمایت کنید . کتاب پرفروش بزن قدش ! این یه قانونه درباره ی تشویق خودتان است  تصور کنید اندکی از آن عشق وسیعی را که نثار دیگران کرده ایم به خود می بخشیدیم و این امر را به یه عادت تبدیل می کردیم . در این صورت رشد توفق ناپدیری برای خود رقم می زدیم . هر کدام از ما به اندازه خود رنجیده – زخمی و خسته ایم . زیرا اساس زندگی غیرمنصفانه و کمی بی رحمانه است . به همین دلیل باید عشق و تحسینی که نیازمند ان هستیم به خود ببخشیم .

در دنیای واقعی نجات دهنده ای در کار نیست قهرمان کارتون ها با آن قدرت های هیجان انگیزشان وجود ندارند و متاسفانه کسی قرار نیست ما را نجات بدهد  . تمام سنگینی بار این موضوع بر شانه های خودمان است.

 

باور خود را به عادت تبدیل کن

 

کتاب بزن قدش! این یه قانونه در سال ۲۰۲۱منتشر شده و مل رابینز با استفاده از داستان ها و تجربه های عملی به ما می آموزد که چگونه می توان باور خود را به یه عادت تبدیل کرد و از این طریق با اطمینان به سمت اهداف و رویاهای خود گام برداشت .

اگه به کتاب خود یاری و توسعه ی فردی علاقه دارید مطالعه ی این کتاب به شما توصیه می شود.

 

جزئیات :

ناشر :Hay House Inc 

تاریخ انتشار : (September 28, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۶۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا