تخیلیرمانماجراجویی

دانلود رمان زیبا و جذاب Alice’s Adventures in Wonderland زبان اصلی

lice’s Adventures in Wonderland
Alice’s Adventures in Wonderland

 


Alice’s Adventures in Wonderland

معرفی کتاب آلیس در سرزمین عجایب:

 

کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول داستان هیجان انگیز و جذاب دختری را به تصویر می کشد که کاملا اتفاقی به دنبال یک خرگوش بازیگوش وارد سوراخی در زمین می شود و دنیای دیگری با ماجراهای عجیب را تجربه می کند. این کتاب که در فهرست برترین رمان های انگلیسی گاردین قرار دارد پس از سال ها از زمان اولین انتشارش همچنان یک یاز آثار خیال انگیز و جذاب برای کودکان و نوجوانان به شمار می رود که هیچگاه فراموش نمی شود .آلیس مانند بسیاری از دختران کنجکتوو – خیال پرداز – و عاشق اتفاقات هیجان انگیز بود .

او تا پیش از راه یافتن به سرزمین جادویی به عنوان یک دختر معمولی شناخته می شد . داستان از آنجا آغاز شد که آلیس به همراه خواهرش در بیرون از منزل نشسته بودند که ناگهان چشم آۀیس به یک خرگوش سفید رنگ می افتد که یک ساعت جیبی دارد دنبال کردن خرگوش همانا و وارد شدن به سرزمینی جادویی همانا . در این سرزمین ملکه ای بدجنس حکومت می کرد .

این مکان سحرآمیز جایی بود که هر اتفاقی عجیب و غریبی در آن رخ می داد . سرزمینی که در آن  موجوداتی خارق العاده وجود داشتند هزارپایی که حرف می زد توله سگی که به اندازه یک اسب بزرگ بود و گربه ای که در یک چشم به هم زدن غیب و دوباره ظاهر می شد . داستان کتاب آلیس در سرزومین عجایب با حادثه ای کاملا تصادفی شروع می شود و با میل بچه گانه آلیس برای رد شدن از یک در کوچک و وارد شدن به باغی سرشار از گل و گیاه ادامه می یابد . آرزوهای دست نیافتنی که به واقعیت می پیوندند و کوجودات عجیب و غریبی که در این سرزمین هستند ادبیات تخیلی داستان را شکل می بخشند و مفاهیمی قابل تامل را به شکل داستانی کودکانه بازگو می کنند .

 

جزئیات :

 

ناشر : Independently published 

تاریخ انتشار :(March 11, 2020)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۲۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا