منابع لاتین

معرفی اپلیکیشن Amazon Kindle – برترین کتاب خوان تلفن همراه

در این مقاله قصد داریم به شما کامل ترین مرجعی که می توانید در گوشی تلفن همراهتان تمام کتاب های مورد نیاز خود را یک جا داشته باشید را معرفی کنیم.  با معرفی Amazon Kindle ما همراه باشید.

اپلیکیشن Amazon Kindle

این برنامه که محصول شرکت آمازون همان فروشگاهی که ما کتاب های لاتین را برای شما تهیه می کنیم می باشد. این برنامه کامل ترین و با امکانات ترین برنامه در گوشی تلفن همراه شماست که می توانید تعداد متعدد زیادی کتاب را یک جا در گوشی موبایل خود داشته باشید .

Amazon Kindle

از ویژگی های این برنامه می توان به ، مشخص کردن صفحات مورد علاقه ، جستجوی کتاب ، مطلب یا کلمه ی مشخص در صفحات ، دسته بندی کتاب های مورد علاقتان ، جستجوی در بین آرشیو بی نهایت کامل ، پخش صوتی کتاب ، بوک مارک کردن خودکار صفحه و . . . .  اشاره کرد.

با استفاده از این برنامه بدون محدودیت می توان به صورت آنلاین یا با دانلود به صورت آفلاین در هر زمان با گوشی یا تبلت خود به مطالعه کتاب بپردازید. حوزه ی کاربری این اپلیکیشن دارای دو سطح کاربران رایگان و کاربران ویژه می باشد که کاربران رایگان مجبور به مشاهده تبلیغات ، محدودیت کارایی در برنامه ، محدودیت انتخاب کتاب و . . . . هستند.

Amazon Kindle

شما می توانید این برنامه را روی گوشی تلفن همراه خود دانلود و نصب کرده و در صورت رضایت و نیاز به خرید اشتراک کاربران ویژه که امکان استفاده از تمامی بخش های برنامه را می دهد . از وب سایت فایلسو درخواست داده تا ما برای شما حساب کاربری ویژه را خریداری کنیم.

Amazon Kindle

نرم افزار Amazon Kindle برروی تمام دستگاه های موبایل ، تبلت و سیستم های رایانه ای قابل نصب است . در آینده نحوه استفاده و نصب این نرم افزار و معرفی بخش های مختلف را به صورت مجزا برای شما تشریح خواهیم کرد.

کتاب خوان صوتی ، کتاب خوان موبایل ، خواندن کتاب روی موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا