رمانکتاب

دانلود کتاب Be yourself girl زبان اصلی از آمازون

 

Be yourself girl
Be yourself girl

 


Be yourself girl

 

معرفی کتاب خودت باش دختر :

 

ریچل هالیس تو کتاب خودت باش دختر شما رو با دروغ هایی که باعث آسیب زدن به زندگی و شخصیتتون میشه آشنا میکنه .این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و آمازون در سال ۲۰۱۸ بوده است. ریچل هالیس تو کتاب خودت باش دختر می خواهد شما را با حقایق حیاتی زندگی تون آشنا کند. آن حقیقت با اهمیت خود شما هستید و آنچه که امروز تجربه  می کنید همان شخصیتی است که خودتان دوست داشته اید باشید. مسئولیت زندگی هر شخصی به عهده ی  همان شخص است.

 

دروغ های زندگی

 

برای سرکوب کردن دروغ های زندگی تان ابتدا شما باید کلیه ی دروغ هایی را که در زندگی به خود گفته اید را بررسی کرده و کلیه ی آن ها را از بین ببرید تا تبدیل به همان شخصی شوید که در حقیقت هستید . برخی دروغ های پوچی مانند اینکه ما انسان خوبی نیستیم اندام مناسب و ایده آلی نداریم مهارت و استعداد کافی نداریم و …. واقعی نیستند.

تمام این ها دروغ هایی است که از سمت خانواده اطرافیان و از طرف جامعه به ما گفته می شوند و در ذهن و زندگی ما تاثیر می گذارند و کم کم آن ها را باور می کنیم و پس از مدتی از یاد می بریم همه ی آن ها دروغ های کذایی هستند که ما را فریب داده اند .اگر این دروغ ها را کشف کنیم می توانیم کنترل همه امور را به دست بگیریم و از پس هر کاری بر بیاییم.

این شمایید که انتخاب می کنید شاد باشید یا غمگین موفق شوید یا شکست بخورید لاغر باشید یا چاق و هزاران انتخاب دیگر . این افکار شماست که تمام رویداد های روزانه ماهانه و سالیانه زندگی شما را می سازد.شاید این حرف به نظر مسخره باشد اما چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید تنها حقیقت موجود در زندگی همین  است.

خوندن این کتاب رو به خودتون هدیه بدید تا با روی جدید از زندگی روبرو بشید.

 

جزئیات :

 

ناشر : DIGITAL FIRE  

تاریخ انتشار :(December 5, 2018)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۹۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا