اخبار

بریتانیا از شر مالیات کتابهای الکترونیکی خلاص شده است

انگلستان به تازگی قطعنامه ای را تصویب كرد كه تمام مالیات بر ارزش افزوده در كتاب های الکترونیکی و روزنامه های دیجیتالی را در تاریخ اول دسامبر سال 2020 از بین می برد. مالیات 20٪ قدیمی در مورد این نوع محتوا كاملاً از بین می رود ، اما به دلایلی به کتابهای صوتی هنوز نرخ مالیات های قدیمی داده می شود. . کتاب های فیزیکی و نشریات دوره ای بسیار طولانی است که معاف شده اند.

در اکتبر سال 2018 ، اتحادیه اروپا به کشورهای عضو اجازه داد مالیات فروش در نشریات الکترونیکی را کاهش دهند و بسیاری از کشورها قبلاً این تغییرات را انجام داده اند.

“انگلستان یکی از بزرگترین بازارکتاب درجهان”

انگلستان یکی ازبزرگترین بازارکتاب درجهان است و خبر بسیار خوبی است که مشتریان در ماه دسامبر برای خرید کتاب های الکترونیکی پس انداز می کنند.

استفن لوتینگا ، مدیرعامل انجمن ناشران ، گفت: “ما خوشحالیم كه دولت تصمیم گرفته است مالیات بر ارزش افزوده را در كتاب ها و مجلات دیجیتال در بودجه تصویب كند. این فوق العاده است که صدراعظم ارزش خواندن را تصدیق کرده است. 

تصمیم برای پرداخت مالیات بر خواندن ،

مالیات غیر منطقی و ناعادلانه را برای کسانی که نیاز به خواندن دیجیتالی دارند یا ترجیح می دهند ، به پایان می رساند و باید به افزایش سواد در انگلیس کمک کند. ما می خواهیم از همه نمایندگان مجلس ، سازمان ها و افرادی که از این کمپین حمایت کرده اند و از این طریق برای ایجاد پرونده برای تغییر کمک کرده اند تشکر کنیم – ما مشتاقانه منتظر ادامه کار مهم ساختن خواندن برای همه هستیم. “

آمازون با استقبال از این تصمیم ، گفت كه این امر باعث می شود كه خواندن برای بیشتر افراد قابل دسترسی باشد ، اگرچه هرگونه كاهش در هزینه كتاب های الکترونیکی می تواند درفروش كتابفروشی های سنتی تأثیر بگذارد.

  •  جالب است بدانید که آیا شرکت هایی مانند آمازون در واقع از این پس انداز استفاده می کنند؟ یا قیمت های خود را یکسان می کنند تا سود را تقویت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا