دانشگاه

ارزان ترین دانشگاه ها در اروپا

در این مقاله به معرفی ارزان ترین دانشگاه ها در اروپا می پردازیم که از نظر هزینه برای جیب شما به صرفه هستند. تحصیل در داشگاه های اروپا برای خیلی ها هدفمند است اما  آیا دانشگاه های اروپا می توانند کم هزینه هم باشند؟ در این مقاله که بر اساس وب سایت Goabroad می باشد هزینه های دانشگاه های اروپا مطرح شده است و بر اساس قیمت به صرفه ترین آنها به شما معرفی می شوند. برای خواندن متن این مقاله در وب سایت فایلسو با ما همراه باشید.

آیا واقعاً می توانم به صورت رایگان در خارج از کشور در اروپا تحصیل کنم؟

ما نمی خواهیم با شما شیرین صحبت کنیم. تحصیل به طور رایگان در خارج از کشور امکان پذیر نیست. به گفته این ، روشهای بی پایان روشهایی برای پایین آمدن هزینه های خود و تحصیل در خارج از کشور نه تنها امکان پذیر بلکه حتی مقرون به صرفه نیز وجود دارد! بین بودجه بندی ، هک دانشجویی ارزان ، بورسیه های عالی و سایر نکات صرفه جویی در هزینه ، تحصیل در خارج از کشور در دسترس شماست.

با آمدن از ایالات متحده آمریکا ، هزینه های شهریه می تواند گرانترین بخش تحصیل در خارج از کشور به نظر برسد. این به سادگی این مورد نیست! بسیاری از دانشگاه ها (اگر نه بیشتر!) بدون هیچ شهریه برای همه دانشجویان اتحادیه اروپا. اگر شهروند اتحادیه اروپا نیستید ، هزینه های پردازش کمی نیز وجود دارد ، اما در بیشتر موارد ، هنوز شهریه ای ندارید! جلو بروید و خودتان را خراب کنید. ما شوخی نمی کنیم. 

ارزان ترین دانشگاه ها در اروپا

ارزان ترین دانشگاه ها در اروپا

1. Scuola Normale Superiore

ما لیست خود را با یکی از شیرین ترین معاملات برای تحصیل در خارج از کشور در اروپا انتخاب می کنیم. Scuola Normale Superiore یک کالج دارای امتیاز بالا در ایتالیا و یکی از بهترین ها در تمام اروپا است. این مدرسه دارای سه برنامه اصلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است: علوم انسانی ، علوم و علوم سیاسی. برنامه علوم انسانی تخصص هایی را در موضوعاتی مانند تاریخ دیرینه شناسی هنر ، باستان شناسی ادبیات مدرن و فلسفه زبانشناسی ارائه می دهد. این مدرسه همچنین در مدرسه علوم دارای زیست شناسی ، شیمی و تمرکز فیزیک است. 

بهترین قسمت در مورد این همه؟ Scuola Normale یکی از دانشگاه های بدون شهریه در اروپا برای دانشجویان بین المللی است. درست است. رایگان. گویی این مسئله به اندازه کافی شگفت انگیز نبود ، مدرسه همچنین هزینه های زندگی مانند مسکن و غذا را نیز تأمین می کند. اگر برای تحصیل به خارج از کشور بروید ، به سختی یک سکه پرداخت خواهید کرد.

2. Sant’Anna

تحصیل در خارج از کشور در دانشگاه های ارزان قیمت اروپا
Sant’Anna در پیزا واقع شده است ، که به معنای تنوع فرصت های دیدنی و تفریحی برای شماست.

Sant’Anna به راحتی جایگاه خود را در لیست ارزان ترین دانشگاه های اروپا کسب می کند. این مدرسه دو برنامه اصلی دارد: علوم تجربی و کاربردی و علوم اجتماعی. در حالی که برخی دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، برای تحصیل در اینجا باید مقدار مناسبی از ایتالیایی را بدانید. 

تلاش اضافی برای یادگیری زبان ارزش آن را دارد! این مدرسه شهریه رایگان است و هزینه های زندگی شما را نیز پوشش می دهد. دوست دارید زندگی کنید و در مدرسه در پیزا شرکت کنید ، همه به صورت رایگان! این دانشگاه گزینه ای عالی برای کمک به شما در تحصیل در خارج از کشور در اروپا است.

شما شهریه دانشگاه آزاد برلین را حدس زده اید ، رایگان! شما مسئولیت هزینه های زندگی مانند اجاره و غذا را بر عهده خواهید گرفت. در برلین هزینه های زندگی در حدود 700 یورو در ماه می رسد ، فقط کمتر از 800 دلار در هر ماه! این یک معامله بسیار شیرین برای چنین دانشگاه بزرگی است. این دانشگاه همچنین یکی از دانشگاه های ارزان قیمت اروپا است که به زبان انگلیسی تدریس می کند. آنها یک برنامه کارشناسی ارشد و پر از دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی ارائه می دهند. این مدرسه در برلین منتظر شماست که ماجراهای بسیار جذاب ماجراهای خارج از کشور را داشته باشید!

تحصیل در خارج از کشور در دانشگاه های ارزان قیمت در اروپا & nbsp؛
شما می توانید در برلین تحصیل کنید.

4- دانشگاه گوتینگن

آلمان پادشاه آموزش رایگان است و دانشگاه گوتینگن یکی دیگر از دانشگاه های بدون شهریه در اروپا برای دانشجویان بین المللی است! این دانشگاه دارای برنامه هایی در علوم انسانی ، علوم طبیعی ، حقوق و علوم اجتماعی است که برخی از آنها به زبان انگلیسی است! این خانه همچنین یکی از بزرگترین کتابخانه های سراسر آلمان است. 

تنها هزینه این دانشگاه هزینه کم هزینه اداری حدود 300 یورو در هر ترم است. این فقط 335 دلار برای یک ترم کل مدرسه است! تنها هزینه دیگر هزینه زندگی است. در گوتینگن هزینه زندگی شبیه به برلین حدود 700 یورو یا کمتر از 800 دلار در ماه است. 

5. دانشگاه RWTH آخن

دانشگاه RWTH آخن متخصص در معماری ، منابع زمینی و مهندسی مواد است. تمام دوره های تحصیلات لیسانس به زبان آلمانی تدریس می شود ، بنابراین برای حضور در مدرسه در اینجا به میزان مشخصی از تسلط نیاز دارید. 

تحصیل در خارج از کشور در دانشگاه های ارزان قیمت در اروپا & nbsp؛
به علاوه ، آخن ، آلمان محل کلیساهای شگفت انگیز مانند این یکی است.

یادگیری زبان آلمانی ارزش آن را دارد ، هر چند! این دانشگاه هیچ شهریه ای جز هزینه کالج دانشجویی کوچک و هزینه پردازش 260 یورو پوند یا 290 پوند در هر ترم ندارد. هزینه پیش بینی شده زندگی در حدود 800 یورو در ماه یا تقریباً زیر 900 پوند است. اگرچه این به شما کمک نمی کند که به طور رایگان در خارج از کشور در اروپا تحصیل کنید ، بسیار نزدیک است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا