روانشناسیکتاب

خرید کتاب Everything Is F*cked زبان اصلی

Everything Is F*cked: A Book About Hope

 

 

Everything Is F*cked: A Book About Hope
Everything Is F*cked: A Book About Hope

 

معرفی :

 

آیا تا به حال فک کردید که چرا اخبار همیشه ناامید کننده به نظر می رسه ؟ یا چرا با وجود آسان شدن زندگی مردم احساس اضطراب بیشتری می کنند ؟ مارک منسون در سومین کتاب پرفروش خود یعنی همه چیز به فنا رفته : کتابی درباره امید به مسائلی نظیر امیدواری و رنج در جهان کنونی می پردازد. گاه فک می کنید که برای زندگی کردن به امید نیاز دارید و می خواهید دغدغه های ذهنی خود را در این مورد حل کنید کتاب همه چیز به فنا رفته کتابی درباره امید می تواند در این مسیر همراه شما باشد. اگه دقت کنید همه آدم های این دوران در یک برهه جالب زندگی می کنند از نظر مادی همه چیز به بهترین شکل ممکن است انسان ها آزاد تر – سالم تر – ثروتمند تر از هر کس دیگری در طوب تاریخ بشریت هستند . با این حال به نظر می رسد همه چیز به طرز وحشتناک و جبران ناپدیری به سمت نابودی می رود .

به نظرتان چه خبر است ؟ اگه به دنبال جواب این سوال هستید مارک منسون یکی از افرادی است که می تواند نامی برای بیماری های فعلی این دوران بگذارد و به رفع آن نیز کمک کند . او موفق شد با نوشتن کتاب همه چیز به فنا رفته در سال ۲۰۱۹ب ه یکی از نویسندگان پرفروش نیویرک تایمز تبدیل شود .

در واقع در این کتاب بخش های تاریک و پرنقص  انسان ها را موشکافی می کند و با استفاده از یافته های روانشناختی و فلسفی پاسخی به مشکاتن امروزی می دهد . منسون از خرد فیلسوفانی همچون افلاطون و نیجه استفاده کرده و دین سیاست و دنیای مدرن را به چالش می کشد . همچنین این نویسنده آمریکایی رابطه میان انسان ها با پول – سرگرمی و ابینترنت را بررسی می کند و تعاریف همیشگی از ایمان – سعادت – ازادی – امید را زیر سوال می برد .

 

 

جزئیات :

ناشر : Harper Paperbacks 

تاریخ انتشار :(November 24, 2020)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۸۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا