کتاب

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی

در این مقاله قصد کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی و کتاب های آموزشی زبان انگلیسی اورجینال  را داریم. این کتاب ها در یاد گیری زبان انگلیسی به شما کمک می کنند و کاربرد های مختلفی از جمله یاد گیری لغات ، استفاده از گرامر و سایر موارد دارند. این کتاب ها همه برای افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند مناسب می باشد. در زیر توضیحات از هر کتاب درج شده است. در صورت تمایل به خرید کتب زبان انگلیسی اورجینال می توانید از وب سایت فایلسو درخواست کتاب لاتین تا ما برای شما این کتاب ها را به بهترین شکل ممکن تهیه کنیم.

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی

*** NEW *** تجارت انگلیسی ESL

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی6 کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدمتمام عبارات مورد نیاز برای کار و موفقیت در انگلیسی.

بسته بندی شده پر از نکات سوال مصاحبه ، عبارات جلسات ، معاشرت و شبکه سازی. و راه های گفتگو با رئیس ، همکاران و کارمندان خود. شما یاد می گیرید که چگونه تیم ها و پروژه ها را مدیریت کنید. رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید تا نقش خود را گسترش داده و به پیشرفت بپردازید. و روابط خوبی با همکاران خود برقرار کنید.

اکنون از Amazon.com خریداری کنید

 

505 اصطلاحات انگلیسی و افعال عامیانه

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی6 کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدماصطلاحات و اصطلاحات تجاری را بیاموزید تا بتوانید با اطمینان در مورد پول ، اقتصاد ، نحوه انجام کار – و همکاران خود صحبت کنید!

با استفاده از اصطلاحات هنگام صحبت با افراد در جلسات ، مذاکرات و سخنرانی ها ، به نظر می رسد طبیعی تر و بیشتر شبیه یک زبان مادری خواهید بود. برای هر اصطلاح یک جمله توضیح و مثال وجود دارد.

اصطلاحات همه چیز در مورد دنیای تجارت از جمله امور مالی ، بازاریابی ، رهبری و انجام معاملات را در بر می گیرد.

اکنون از Amazon.com خریداری کنید

 

 

ملزومات نوشتن کسب و کار – نحوه نوشتن نامه ها ، گزارش ها و ایمیل

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی6 کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدمهر بار سریع و دقیق بنویسید!

دستورالعمل های دقیق نگارشی ، املا و چیدمان ، تمام عباراتی که شما برای محوریت روزمره نیاز دارید و توصیه های آسان برای پیروی از سبک و لحن مناسب.

به علاوه! صدها نمونه و ده ها قالب ایمیل و نامه آماده برای استفاده ، که متداول ترین موقعیت های تجاری ، مانند نوشتن برای درخواست اطلاعات ، تأیید یا مشاوره است. پاسخگویی خودکار رزرو؛ نوشتن با خبرهای بد یا تهدیدها ، برای شکایت یا عذرخواهی. تسلیت ، دعوت نامه ها و نامه های سپاسگزارم. نامه های فروش از هر نوع.

اکنون از Amazon.com خریداری کنید

انگلیسی صحبت کنید! 30 روز برای بهتر زبان انگلیسی

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی6 کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدمآیا صحبت کردن به زبان انگلیسی سخت است؟

شاید شما نمی دانید در مغازه ها ، رستوران ها یا محل کار یا عباراتی برای برقراری تماس تلفنی به زبان انگلیسی چه بگویید ، یا وقتی می خواهید دوست شوید ، چه بگویید.

این برنامه 30 روزه به شما کمک می کند که با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنید! عباراتی را برای موقعیت های روزمره از جمله خرید ، سفارش غذا ، تلفن ، مکالمه و گشت و گذار دریافت کنید. بیش از 120 ضبط صدا از واژگان ، عبارات و مکالمات برای کمک به شما در بهبود تلفظ شما. نکات صحبت کردن ، تلفظ ، دستور زبان و واژگان برای کمک به شما در صحبت کردن به طور طبیعی. پیشرفت چک و تمرینات بررسی. به علاوه! یک بخش جایزه برای کمک به شما در یافتن شرکای گفتگوی آنلاین.

اکنون از Amazon.com خریداری کنید

همچنین در iTunes موجود است .

99 راه برای بهتر صحبت کردن امروز انگلیسی

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی6 کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدمآیا تا به حال به مکالمه انگلیسی گوش داده اید و کلمه ای را درک نکرده اید؟ یا شاید از تلفظ انگلیسی خود خجالت بکشید؟

99 اسرار را در این کتاب کشف کنید تا در صحبت کردن ، تلفظ ، واژگان و دستور زبان به شما کمک کنند.

دیگر لازم نیست ساعت ها برای یادگیری انگلیسی صرف کنید. پنج دقیقه؟ کافی است در این کتاب غرق شوید تا یک نکته کلیدی در زبان انگلیسی بیاموزید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه راحت تر زبان مادری را بفهمید. انگلیسی را بیشتر شبیه یک بلندگو تلفظ کنید؛ مکالمه را بدون تردید ادامه دهید. ایمیل های بهتری بنویسید؛ و رایج ترین اشتباهات دستور زبان و تنش را از بین ببرید.

اکنون از Amazon.com خریداری کنید

گرامر انگلیسی برای افراد شلوغ – گرامر روزمره برای نوشتن و گفتار عالی

کتاب های یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی6 کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی قدم به قدماز انجام معمول ترین اشتباهات دستوری خودداری کنید! این کتاب راهنمایی مختصر اما جامع در مورد مهم ترین زمینه های دستور زبان است.

به سادگی نوشته شده ، با توضیحات و مثال های واضح که شامل تنش ها ، مقالات ، شرط بندی ها ، ماژول ها ، عبارات ، صفت ها / قیدها ، بندهای نسبی ، منفعل ها ، گفتار گزارش شده ، الگوهای فعل و ترتیب کلمات است.

اکنون از Amazon.com خریداری کنید

ما یک شرکت کننده در برنامه خدمات همکاران Amazon Services LLC هستیم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته است که به منظور فراهم کردن وسیله ای برای درآمدی از طریق لینک دادن به Amazon.com و سایت های وابسته طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا