رمانکتاب

خرید کتاب The Dark Side of the Light Chasers

The Dark Side of the Light Chasers
The Dark Side of the Light Chasers

 


The Dark Side of the Light Chasers

 

معرفی کتاب نیمه تاریک وجود:

 

کتاب نیمه تاریک وجود به قلم دبی فورد با ارائه راهکار های موثر به شما در جهت شاخت و یافتن توانایی های درونی تا کمک می نماید تا به بهترین خود تبدیل شوید . کتاب نیمه تاریک وجود شما رو با تمام لایه های مخی درونی تون اشنا میکنه و به بهترین نسخه خودتون تبدیل می کند این اثر یکی از تاثیر گذار ترین آثار در زمینه ی خودشناسی و خود سازی است که از زمان انتشارش تا به امروز یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین کتاب ها در سرتا سر دنیا بوده و به ۱۹ زبان جهان نیز ترجمه شده است.

 

دانلود کتاب نیمه تاریک وجود

 

این کتاب تو دانشگاه ها دو موسسات آموزشی برجسته ی جهان تدریس می شود و کلیه مشاوران روانشناسان و روانکاوان مطرح نیز خواندن یا شندین آن را توصیه کرده اند . آینده ای که در رویاهای خود آن را می پرورانیدتنها زمانی به دست می آید که حاضر باشید دردهای گذشته خود را به یاد بیاورید و از آن ها عبرت بگیرید. تنها راه برخورداری از آینده ای خارق العاده فقط قبول گذشته نیست بلکه در آغوش گرفتن آن است.

وقتی بیاموزید که تمام آنچه را که  هستید و  تمام آنچه را که تجربه و پشت سر گذاشته اید هر چقدر هم که دشوار بوده در آغوش بگیرید به تکاملی می رسید که فکرش را هم نمی کردید .

دبی فورد در این اثر به شما کمک می کنه تا با توانایی های درونی خود بیشتر آشنا شوید و از این طریق خود را شکوفا کنید و حال بهتری نسبت به خود و دیگران داشته باشید . اگر گمان می کنید که می توانید از این نسخه ای که هستید بهتر باشید و آینده ی درخشان تری برای خود رقم بزنید خواندن این کتاب را به خود هدیه دهید.

 

جزئیات :

 

ناشر :Riverhead Books 

تاریخ انتشار : (November 2, 2010)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۰۸

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا