آموزشکتاب

دانلود کتاب The Bullet Journal Method زبان اصلی

The Bullet Journal Method: Track the Past, Order the Present, Design the Future
The Bullet Journal Method: Track the Past, Order the Present, Design the Future

The Bullet Journal Method

 

معرفی :

 

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال اثر پرفروش رایدر کارول ابتدا روش های علمی ثابت شده ای را برای برنامه ریزی مناسب معرفی کرده سپس به شما می آموزد که چگونه از دفتر بولت ژورنال به عنوان ابزاری برای به دست اوردن فرصت ها و کنار گذاشتن حواس پرتی ها استفاده کنید . چه یک بولت ژورنالیست تازه کار باشید چه تجربه زیادی در این زمینه داشته باشید روش بولت ژورنال راه حلی است برای تمام کسانی که تلاش می کنند جای خود را در عصر دیجیتال پیدا کنند .

این روش با ارائه ابزارها و تکنیک های ساده به شما کمک می کند تا زندگی خود را سازماندهی کنید . این ابزار ها می توانند وضوح جهت گیری و تمرکز را به روزهای زندگی شما تزریق کنند . هر چقدر که سرو سامان دادن به زندگی حس خوبی داشته باشد باز هم فقط یک لایه سطحی از چیزی عمیق تر و با ارزش تر است .

 

روش بولت ژورنال

 

رایدر کارول تو کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال نشون میده که روش بولت ژورنال از دو بخش تشکیل شده  : سیستم و عملکرد . ابتدا با سیستم آشنا می شویم تا یاد بگیریم چطور دفترمان را به یک ابزار سازماندهی قدرتمند تبدیل کنیم . سپس عملکرد را بررسی خواهیم کرد . عملکرد در حقیقت ادغام سنت های گوناگونی است که چگونگی یک زندگی قصد آگاه کردن را تعریف می کند.

این روش به شما کمک می کند گذشته را ردیابی و حال را طوری سازماندهی کنید که بتوانید آینده خود را طراحی کنید به طوری که به سیستم شخصی کاملی تبدیل می شود که می تواند زندگی شما را عمیقا در جهت بهتر شدن تغییر دهد.

نویسنده به کمک این روش در تلاش است تا به شما بیاموزید با کمتر کارکردن بیشتر به دست بیاورید . روشی که رایدر کارول در کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال معرفی می کند باعث می شود شما چیزهای با معنی زندگی را تشخیص دهید و روی آن ها تمرکز کنید . بولت ژورنال این کار را با خط کشیدن روی چیزهای بی ارزش انجام می دهد.

 

جزئیات :

 

ناشر : Portfolio 

تاریخ انتشار :(October 23, 2018)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۲۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا