کتاب

دانلود کتاب جذابیت و زبان بدن زبان اصلی

The Power of Charm: How to Win Anyone Over in Any Situation
The Power of Charm: How to Win Anyone Over in Any Situation


The Power of Charm: How to Win Anyone Over in Any Situation

 

معرفی :

 

کتاب جذابیت و زبان بدن به قلم برایان تریسی مطالبی را در اختیار شما قرار می دهد که به کمک آن می توانید دیگران را متقاعد کرده و در هر موقعیتی بر آن ها مسلط شوید.

 

زبان بدن چیست ؟

 

طبق فرهنگ لغت، زبان بدن به عنوان نوعی از ارتباطات غیر کلامی تعریف می شود که در آن از حرکات بدنی، آگاهانه یا ناخودآگاه برای بیان نگرش و احساس استفاده می شود. این حرکات بدنی می تواند از بیان صورت تا وضعیت بدن باشد. در این مقاله از جعبه ابزار ذهنی، برخی از راه هایی را که زبان بدن ما می تواند به ارتقاء جذابیت کمک کند، را بررسی می کنیم.

بخش زیادی از دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری شما به وسیله ی توانایی تان در برقراری ارتباطی موثر با سایر افراد تعیین می شود. هوش اجتماعی یا به عبارت دیگر توانایی تاثیر متقابل – گفت و گو – مذاکره و متقاعد کردن دیگران – مهمترین ویژگی و خصوصیتی است که می توانید داشته باشید . این هوش اجتماعی قابل پرورش و توسعه است.

می توانید خصوصیاتی همچون خونگرمی – رفاقت – دوست داشتنی بودن – جذابیت و … را با تمرین بعضی روش ها و شگرد های ارتباطی که توسط موثرترین اشخاص در دنیای امروز به کار رفته اند بیاموزید.

با یادگیری بعضی نکات و حقیقت های ساده درباره جذابیت و تمرین شگرد هایی که تو کتاب جذابیت و زبان بدن معرفی می شود می تونید میزان اثر بخشی و خوشایند بودن رفتار خود با دیگران را به میزان قابل توجهی بالا ببرید . با خویشاوند و افراد نزدیکی که در اطرافتان هستند شروع کنید و سپس ان را در رابطه با هر کسی که ملاقات می کنید گسترش دهید.

 

جزئیات :

 

ناشر: AMACOM

تاریخ انتشار : (March 20, 2006)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۴۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا