رمانماجراجویی

دانلود رمان The Stranger in the Lifeboatزبان اصلی

The Stranger in the Lifeboat
The Stranger in the Lifeboat

 

کتاب The Stranger in the Lifeboat نوشته  Mitch Albom  یک کتابی بسیار قوی که بسیار پر قدرت مخاطب را مجبور می کنه تا قوی ترین باور هارو برداشت کنه و همچنین رمان  غریبه در قایق نجات نشان می‌دهد که پاسخ دعاهای ما ممکن است در جایی که ما انتظارش را نداریم پیدا کنیم.

 

 

دانلود کتاب غریبه ای در قایق نجات

 

اگر از خدا کمک بخواهیم و خدا واقعاً ظهور کند چه اتفاقی می‌افته؟ تو این رمان عمق امید و ایمان میچ آلبوم، گروهی از مسافران کشتی شکسته مردی عجیب را از دریا بیرون می‌کشند. او ادعا می کند که “خداوند” است.

و او می گوید که تنها در صورتی می تواند آنها را نجات دهد که همه به او ایمان داشته باشند بعد از انفجار یک کشتی مرگبار در یک قایق ، ۹ نفر برای بقا در دریا تلاش می کنند سه روز میگذره با کمبود آب، غذا و امید، مردی را می بینند که در امواج شناور است او را به داخل کشتی می کشند. مسافری می گوید: «خداوندا را شکر که تو را پیدا کردیم. مرد زمزمه می کند: «من خداوند هستم».

بنابراین، فریبنده ترین و الهام بخش ترین رمان میچ آلبوم تا به حال آغاز می شود. آلبوم در مورد بهشت ​​در پرفروش‌ترین کتاب‌های مشهور پنج نفری که در بهشت ​​ملاقات می‌کنید و اولین تماس تلفنی از بهشت ​​نوشته است. او اکنون برای اولین بار در داستان خود به این فکر می کند که اگر پس از فریاد کمک الهی، واقعاً خدا در برابر ما ظاهر می شد، چه می کنیم؟

خداوند چگونه ممکن است به نظر برسد، صدا کند و چگونه عمل کند؟ آلبوم در «غریبه در قایق نجات» ما را تا پایان حدس می‌زند: آیا این مرد عجیب و آرام واقعاً همان چیزی است که ادعا می‌کند؟ واقعا چه اتفاقی افتاد که باعث انفجار شد؟ آیا بازماندگان در بهشت ​​هستند یا در جهنم هستند؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا