پزشکیکالا

بیوفیدبک بصری در درمان سکته های مغزی

افراد پس از سکته معمولاً دارای اختلالات راه رفتن هستند، از جمله کاهش سرعت راه رفتن و مکانیک راه رفتن نامتقارن. بیوفیدبک بصری روشی مؤثر برای کمک به افراد پس از سکته های مغزی است تا از نقص خود آگاه شوند و آنها را قادر می سازد راه رفتن خود را بهبود بخشند.

دستگاه های بیوفیدبک

در حالی که بسیاری از مطالعات بیوفیدبک نتایج مثبتی را نشان داده‌اند، از روش‌ها و ابزارهایی استفاده می‌کنند که نیاز به تنظیمات آزمایشگاهی دارند و در کلینیک های توانبخشی در دسترس نیستند. اکثر تنظیمات بیوفیدبک از یک صفحه نمایش قابل حمل برای ارائه بازخورد به فرد استفاده نمی کنند و محدود به تردمیل یا یک راهرو کوتاه و مستقیم هستند. به طور خاص، گزینه های بیوفیدبک کمی وجود دارد که به افراد اجازه می دهد آزادانه در یک محیط حرکت کنند.
191.webp

بیوفیدبک بصری

بیو فیدبک بصری یک دستگاه قابل حمل تصویربرداری است که زاویه اکستنشن لگن را گزارش می‌کند و در حین راه رفتن مداوم و روی زمین استفاده شود.  زاویه اکستنشن لگن پس از سکته مغزی کاهش می‌یابد اما می‌توان آن را با سرعت راه رفتن افزایش داد. بیوفیدبک بصری یک دستگاه موفقیت آمیز برای  بهبود راه رفتن در افراد پس از سکته مغزی است. با استفاده از بیوفیدبک بصری بلادرنگ در حین پیاده روی روی زمین می توان سهولت تجربه بالینی این روش را افزایش داد.

80.webp

معرفی کتاب

با توسعه علم و تکنولوژی روش های درمانی  بسیاری از بیماری ها پیدا شده است، در گذشته سکته مغزی از بیماری هایی بود که هیچ راه درمانی نداشت و بیمار را تا آخر عمر خانه نشین می کرد. اما امروزه روش های بسیاری خوبی برای درمان این گونه از بیماری ها کشف شده است. برای اطلاعات و آشنایی با تکنولوژی بیوفیدبک بصری در درمان سکته های مغزی می توانید از طریق سایت فایلسو، کتاب و منابع علمی لاتین را در این زمینه دانلود کنید. فایلسو یکی از معتبرترین سایت های ایرانی در زمینه تهیه کتاب و مقالات خارجیی به زبان اصلی از سایت های معتبر جهانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا