کتاب

کتاب های خارجی که قبل از مرگ باید بخوانید

در این مقاله به 5 تا از بهترین رمان های آمازون که قبل از مرگ باید بخوانید اشاره می کنیم . کتاب های خارجی که قبل از مرگ باید بخوانید شامل رمان ها و داستان هایی هستند که توسط نویسندگان و منتقدان زیادی از سراسر دنیا مورد تحسین قرار گرفتند. تمامی این کتاب ها در سایت آمازون  قابل دسترس هستند و می توانید برای درخواست کتاب های خارجی که که حتما باید بخوانید از وب سایت فایلسو  درخواست خود را ثبت کنید. اگر پیشنهاد یا سوالی هم دارید در بخش سوالات سایت فایلسو اقدام به مطرح کردن سوال خود نمایید. می توانید وارد بلاگ وب سایت فایلسو و به بقیه کتاب ها هم دسترسی داشته باشید.

کتاب هایی که قبل از مرگ باید خوانده شوند

  1.  پاسخ به بزرگترین سوالات بشر

    استفن هاوكینگ نه تنها از بزرگترین رازهای جهان پرده برداری كرد ، بلكه معتقد است كه دانش نقش اساسی در رفع مشكلات اینجا در زمین دارد. او ما را با آخرین افکار خود در مورد بزرگترین سؤالات پیش روی بشر رها می کند.

    بهترین کتاب های که قبل از مرگ باید خواند

  2. رمان دون کیشوت
    دون کیشوت چنان قصه خواندن داستان های جوانمردی را درگیر کرده است که تصمیم می گیرد خود را به شوالیه تبدیل کند. این جوان با شرکت در میادین مختلف وفاداری خود ،و انواع  استعداد های خود را  شکوفا می کند. عاقل دیوانه و احمق خردمند ، آنها جهان را با هم پرسه می زنند – و در کنار هم خیال خوانندگان را نزدیک به چهارصد سال آشکار کرده اند.
    بهترین کتاب های که قبل از مرگ باید خواند
  3. رمان سه شنبه ها با موری

    سه شنبه ها با موری یک شرح حال جادویی از زمان آنها است که از طریق آن میچ هدیه ماندگار موری را با جهان به اشتراک می گذارد.

    بهترین کتاب های که قبل از مرگ باید خواند

  4. افسانه های ایسوپ

    این مجموعه داستان های ماندگار بیش از دو هزاره پیش از طریق سنت شفاهی منتقل شد. بیش از داستانهای ساده ، داستانهای ایسوپ بازتاب دهنده هر جنبه ای از طبیعت انسان است.

    بهترین کتاب های که قبل از مرگ باید خواند

  5. چارلی و کارخانه شکلات سازی

    زندگی نوجوان یازده ساله چارلی باکت هنگامی که یک بلیط طلایی پیدا می کند که به وی امکان دسترسی به کارخانه شکلات سازی ویلی وونکا را می دهد ، وارونه است. این کتاب خوانندگان را به داخل کارخانه شکلات سازی برده و آن ها را با سر و راز این کارخانه آشنا می کند.

    بهترین کتاب های که قبل از مرگ باید خواند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا