روانشناسیکتاب

خرید کتاب Empty Out the Negative زبان اصلی

Empty Out the Negative
Empty Out the Negative

 

Empty Out the Negative

 

 

معرفی :

 

جول اوستین در کتاب خالی شدن از احساسات منفی،‌ راه‌ها و روش‌هایی را برای غلبه و جلوگیری از احساسات منفی و مخرب در زندگی‌تان، ارائه می‌کند، برای غلبه بر این احساسات منفی ابتدا رفتار و اشتباهاتی که موجب تقویت این افکار می‌شوند را باید شناسایی و مهار کنید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

جول اوستین در این پادکست می‌گوید: اگر جای خالی باقی بگذارید، خداوند شما را با چیز‌های خوب پر می‌کند، شما خودتان را از نگرانی خالی کنید خداوند شما را از آرامش پر می‌کند، خود را از ضعف خالی کنید، خود را از چیز‌های منفی که دیگران در رابطه با شما گفته‌اند خلاص کنید، خداوند شما را از اعتماد به نفس لبریز می‌کند. شما نگرانی‌ها را خالی کنید، خداوند در وسط طوفان به شما آرامش می‌دهد. تا وقتی که خودتان را از درد و ناراحتی، عصبانیت و بدخلقی خلاص نکنید، خودتان گرفتار هستید نه دیگران، این‌ها زندگی شما را عفونی می‌کنند. نبخشیدن مثل یک زهر سمی است، شاید احساس خوبی به شما بدهد، اما زندگی شما را آلوده می‌کند.

سوال من امروز این است: آیا ممکن است خداوند در تلاش باشد تا شما را از چیز‌های خوب پر کند، ولی جای خالی پیدا نکند؟ خبر خوب این است که لطف خداوند تمام شدنی نیست.

جول آستین (Joel Osteen) واعظ آمریکایی، مجری تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار “کشیش خنده رو” می‌شناسند. او مدیر سابق یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین کلیساهای آمریکاست. او تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند.

این کتاب یک کتاب  انگیزشی و  بهترین کتابی است که هر انسانی نیاز به دانستن آن‌ها دارد و میتوانند اقیانوسی از تجربیات انسانهای موفق و باتجربه را کسب کنند و در دنیایی خاص و خارق العاده قدم بزارند.

 

جزئیات :

 

ناشر : FaithWords  

تاریخ انتشار (November 9, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات:۱۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا