دانشگاه

آشنایی با سایت رتبه بندی دانشگاه ها gradreports

آشنایی با سایت رتبه بندی دانشگاه ها gradreports بین المللی و لیست دانشگاه های برتر جهان ۲۰۲۳

بهترین دانشگاه ها ۲۰۲۳

به گفته سایت مرجع  بهترین کالج ها را بر اساس مدرک  نمرات کلی حقوق و دستمزد  از مجموع بیش از ۹۰۰ کالج واجد شرایط رتبه بندی شده است.

امتیاز حقوق هر کالج بر اساس مقایسه حقوق فارغ التحصیلان در همان برنامه در هر مدرسه است و بر اساس ثبت نام دانش آموزان در هر برنامه وزن می شود. داده ها از کارت امتیازی کالج وزارت آموزش ایالات متحده تهیه شده است و میانگین درآمد فارغ التحصیلان را در سال اول پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویانی که کمک مالی فدرال دریافت کرده اند، منعکس می کند.

شما دانشجوی کدام دانشگاه هستید کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال را از ما تهیه کنید.

لیست دانشگاه های برتر جهان ۲۰۲۳

لیست دانشگاه های برتر جهان ۲۰۲۳ شهریه سالیانه امتیاز حقوق
دانشگاه هاروارد ۵۱۹۲۵ دلار ۹۹٫۵۴
موسسه تکنولوژی ماساچوست ۵۳۷۹۰ دلار ۹۹٫۱۳
دانشگاه ییل ۵۵۵۰۰ دلار ۹۸٫۹
دانشگاه پنسیلوانیا ۵۷۷۷۰ دلار ۹۸٫۸۵
کالج دارتموث ۵۷۶۳۸ دلار ۹۸٫۸۴
دانشگاه جورج تاون ۵۶۰۵۸ دلار ۹۸٫۶۸
دانشگاه سانتا کلارا ۵۳۶۳۴ دلار ۹۸٫۲۳
دانشگاه کارنگی ملون ۵۷۱۱۹ دلار ۹۷٫۶۶
دانشگاه استنفورد ۵۳۵۲۹ دلار ۹۷٫۵۲
دانشگاه دومینیکن کالیفرنیا $۴۶,۹۴۰ ۹۷٫۲۱
چرا دانشگاه ها رتبه بندی می شوند ؟

امتیاز حقوق یک سیستم رتبه بندی است که به دانشجویان اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی کالج ها را بر اساس حقوق فارغ التحصیلان بر اساس برنامه مقایسه کنند. ما با مقایسه حقوق اولیه فارغ التحصیلان برای هر برنامه درجه با فارغ التحصیلان از همان برنامه در همه مدارس، به هر مدرسه یک امتیاز حقوق می دهیم. از آنجایی که برخی از رشته ها بیشتر از سایر رشته ها درآمد دارند، ما فقط درآمد فارغ التحصیلان از همان رشته تحصیلی را مقایسه می کنیم تا به دانش آموزان کمک کنیم مدارسی را پیدا کنند که فارغ از اینکه در چه رشته ای تحصیل می کنند فارغ التحصیلان با درآمد بالا تولید می کنند.

لیست دانشگاه های برتر جهان ۲۰۲۳

بسیاری از دانش آموزان برای انتخاب بین دنبال کردن علایق خود یا رشته ای که منجر به شغلی پردرآمد می شود، احساس فشار می کنند. امتیاز حقوق و دستمزد ما به دانش آموزان کمک می کند تا برنامه هایی را پیدا کنند که به احتمال زیاد منجر به دریافت حقوق بالاتر در رشته خود، صرف نظر از رشته تحصیلی آنها می شود.

دانلود PDF کتاب های زبان اصلی دانشگاهی بدون واسطه از فایلسو امکان پذیر است.

ما امتیاز حقوق و دستمزد را ایجاد کردیم زیرا معتقدیم دانش آموزان باید بدانند که پس از فارغ التحصیلی چه چیزی می توانند کسب کنند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد تحصیلات خود بگیرند. در رتبه بندی خود، مدارسی را برجسته می کنیم لیست دانشگاه های برتر جهان ۲۰۲۳ که فارغ التحصیلان آنها حقوق اولیه بالاتر از حد متوسط ​​را برای رشته تحصیلی خود دریافت می کنند تا به دانش آموزان کمک کنیم تا پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانند در حالی که همچنان به دنبال علایق خود هستند. به این ترتیب، اگر دانشجویی بخواهد مددکاری اجتماعی بخواند، به راحتی می‌تواند حقوق فارغ‌التحصیلان مددکاری اجتماعی از همه کالج‌ها را مقایسه کند، نه اینکه میانگین حقوق فارغ‌التحصیلان را که شامل دانشجویان رشته‌های دیگر می‌شود، بررسی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا