منابع لاتین

استارتاپ ایرانی و ورود در بازار جهانی

بسیاری از افراد در گوشه و کنار جهان به واسطه داشتن اینترنت، طرح و‌ایده جدیدی را ارائه داده و با سرمایه‌گذاری به فعالیت گسترده می‌پردازند.

همچنین در سال‌های اخیر به واسطه گسترش اینترنت و استفاده زیاد آن، استارتاپ و کسب و کار‌های اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است.

راه‌هایی برای جهانی شدن استارتاپ

برای جهانی شدن در کسب وکار باید به این نکته توجه داشت که فعالیت در چه حوزه ای است. با راه‌اندازی استارتاپ‌های جدید، دنیا به سمت این مفهوم دهکده جهانی نزدیک می‌شود. برای راه‌اندازی استارتاپی که در سراسر جهان بتوان فعالیت کرد، باید موارد زیر را رعایت کنید:

۱) وب سایت به زبان انگلیسی

برای ورود کسب و کار شما به بازار جهانی، داشتن وب سایت به زبان انگلیسی واجب و مهم خواهد بود. اگر در کشوری که زبان اصلی آن انگلیسی نیست می‌خواهید فعالیت کنید؛ باید یک وب سایت به زبان آن کشور راه‌اندازی کنید.

۲) رسانه‌های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی

با حضور در فیسبوک و لینکدین که از رسانه‌های اجتماعی فعال در زمینه کسب و کار‌های اینترنتی در سرتاسر دنیا هستند، راه را برای موفقیت استارتاپ‌های جدید دنیا باز کرده‌اند. اینستاگرام و تلگرام نیز رسانه مناسبی برای موفقیت خواهند بود و گزینه مناسبی برای فعالیت هستند.

۳) رویداد آنلاین و حضوری

در طور سال کنفرانس و رویداد‌های بسیاری به صورت مجازی، آنلاین و هم حضوری برای معرفی راه‌های موفقیت در کسب و کار و ارائه آموزش‌هایی در این زمینه برگزار می‌شوند که برخی رایگان و برخی مستلزم هرینه هستند.

۴) پلتفرم شبکه‌سازی

وب سایت شبکه‌سازی کسب و کار در دنیا وجود دارد که برخی مربوط به یک منطقه‌ای جفرافیایی و برخی بین‌المللی هستند. این شبکه‌ها ابزاری مهم در معرفی کسب و کار‌های اینترنتی و استارتاپ محسوب می‌شوند.

مراحل گسترش استارتاپ در جهان

۵) دایرکتور

افرادی به عنوان دایرکتور در فضا‌های مجازی فعالیت دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

۶) رسانه‌های خبری

رسانه‌های خبری در جهان هستند که اخبار مهم در زمینه کسب و کار‌های اینترنتی را ارائه ‌دهند. دایرکتوری این رسانه‌ها فعال و با برگزار‌کنندگان رویداد‌های آنلاین و حضوری در ارتباط هستند.

۷) زبان انگلیسی

در جلسات معرفی برای دریافت سرمایه‌گذار استارتاپ، مسلط بودن به زبان انگلیسی بسیار مهم خواهد بود.

۸) شتاب دهنده

برنامه‌های شتاب دهنده بسیاری در دنیا وجود دارند و عضویت در این شتاب دهنده‌ها بسیار برای کسب و کار‌ها مهم می‌باشند.

۹) وب سایت برای معرفی

وب سایت‌های بسیاری وجود دارند که از طریق آن‌ها به معرفی کسب و کار‌های خود بپردازید.

شما برای آن که شروعی طوفانی در ورود به استارتاپ‌های جهانی داشته باشید و روند خوبی را حفظ کنید، می توانید با درخواست دستورالعمل‌های استارتاپ زبان اصلی کشور‌های مختلف از فایلسو، میزان دانش خود را بیفزایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا