کتاب

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

کتاب های امید بخش و کتاب های انگیزشی به زبان انگلیسی و کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی منتخب را قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم. این کتاب ها در دسته بندی کتاب های سبک زندگی هستند و در نوع خود از بهترین ها می باشند. توضیحات مربوط به این کتاب های انگیزشی به زبان انگلیسی  را می توانید در ادامه مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل به خرید کتاب های خارجی  می توانید از وب سایت فایلسو  درخواست داده تا ما این ها را برای شما تهیه نماییم.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

کتاب هایی که سرگرمی دارند ، کتابهایی که به آنها اطلاع می دهند ،  کتابهایی که شیفته آن هستند – کتابهایی که با مغز ، ذهن ، عقل و احساسات صحبت می کنند. و سپس کتابهایی وجود دارد که به نظر می رسد مستقیم با روح صحبت می کنند – کتابهای در حال تغییر زندگی که باعث می شوند عقاید اصلی خود را زیر سوال ببرید ، مدتها پس از اتمام خواندن در کنار شما بمانید.
این 10 شاهکار در دسته دوم قرار می گیرند. هر یک از خواندن لذت بخش است ، گنجی برای اندیشیدن ، و در نهایت چیزی را در درون  شما تغییر می دهد – .

1. کیمیاگر

توسط: پائولو کوئلیو
سال: 1988
SYNOPSIS: این داستان الهام بخش از کشف در ابتدا به زبان پرتغالی منتشر می شود ، پس از سانتیاگو ، یک پسر چوپان اندلس که مایل به جستجو برای یک گنج دنیوی است. اما تلاش او او را در جهت دیگری – و به مراتب رضایت بخش تر – می آموزد تا یاد بگیرد که چگونه به قلب او گوش کند و رویاهایش را دنبال کند.
این ویژگی خاص: خواندن آسان و توصیفی بسیار آسان ، این شاهکار به شما الهام می دهد که شجاعت مسیر پیگیری رویاهای خود را – دقیقاً مانند سانتیاگو – رقم بزنید.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

2. راه هنرمندان

توسط: جولیا کامرون
سال: 1992
SYNOPSIS: اساساً یک کتاب کار خودی برای خلاقیت است ، این کتاب در حال تغییر زندگی خوانندگان را در یک مسیر معنوی و هنری متقاعد می کند. با تکمیل کارهایی که در پایان هر فصل وجود دارد ، خواندن این کتاب یک امر پویا است.
این ویژگی خاص: این کتاب اعم از عمیق و در عین حال ساده ، این قدرت را دارد که سوئیچ خلاقیت را در هر کسی جابجا کند – از حسابداران گرفته تا ورزشکاران و از هر جایی که در آن قرار دارد.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

3. زندگی PI

توسط: یان مارتل
سال: 2001
SYNOPSIS: پی پاتل فرزند یک باغ وحش ، با دانش دائره المعارف از حیوانات و طعم فلسفه است. در حالی که به همراه خانواده به هند از آمریکای شمالی مهاجرت می کنند ، کشتی آنها غرق می شود – و پی خودش را در یک قایق نجات با یک کفتار ، یک اورانگوتان ، یک گورخر زخمی و ریچارد پارکر ، یک ببر 450 بنگالی بنگال – به تنهایی می یابد؟ آنچه در زیر می آید یک داستان خیالی از فتنه و ماجراجویی است.
این ویژگی خاص: در حالی که این کتاب در مورد دین نیست ، اما در مورد اهمیت اعتقاد به چیزی داستان می گوید – خدا ، مادر طبیعت ، یا قدرت خود شما.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

4. مسیر حرکت مسیر

توسط: م. اسکات پک
سال: 1978
خلاصه داستان: روانشناسی و معنویت ، این کتاب غیر داستانی با بینش و خرد در مورد ویژگی هایی که برای یک فرد برآورده می سازد ، همراه است. پک با بررسی فصیح مفاهیم پیچیده و انسانی مانند نظم و انضباط و عشق ، چهار مرحله مشخص از رشد معنوی انسان را در طول مسیر تحقق خود نظریه می کند.
این ویژگی خاص: این نقل قول همه آن را بیان می کند: “مشکلات شجاعت و خرد ما را فرا می خوانند ؛ در واقع ، آنها شجاعت و خرد ما را ایجاد می کنند.”

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

5- تاریخ عشق

توسط: نیکول کراوس
سال: 2005
SYNOPSIS: این کتاب زیبا ، در یک کتاب ، داستان لئو گورسکی و عشق به زندگی او ، آلما را روایت می کند. با یک ماجراجویی در اقیانوس ها و ده ها سال ، این رمان از هیجان رمز و راز و شادی پیوند برقرار می شود.
این ویژگی خاص: این کتاب به شما امکان می دهد تا روزها پس از اتمام آن ، در مورد لئو و آلما بدون توقف فکر کنید – و در حالی که داستان از جلوی ذهن شما محو می شود ، هرگز واقعاً شما را رها نمی کند.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

6. گفتگو با خدا

با استفاده از: نیل دونالد والش
سال: 1995
SYNOPSIS: نام کامل این سه گانه از کتاب ها مکالمه با خدا است: یک گفتگوی غیر معمول – و در واقع یک گفتگوی غیر معمول است. این سریال مکالمه ای جذاب و جذاب بین نویسنده و “خدا” است – در موضوعاتی از دین و معنویت گرفته تا آموزش ، عشق و سیاست.
این ویژگی خاص: صرف نظر از اعتقادات شما ، این کتاب های الهام بخش و الهام بخش باعث می شوند که درباره دنیای پیرامون و وجود خودتان فکر کنید.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

7. درخت هدیه

BY: Shel Silverstein
YEAR: 1964
SYNOPSIS: دادن دادن درخت داستانی زیبا و دلهره آور از درختی است که یک پسر کوچک را دوست داشت. درخت پسر را دوست دارد و هرچه در توانش می رود برای او هر کاری می کند هر چه بزرگتر می شود – بدون در نظر گرفتن آنچه در عوض می گیرد.
این ویژگی خاص: ظاهراً یک کتاب برای کودکان ، این مثل برای خوانندگان در هر سنی یک پیام واضح دارد – در مورد هدیه دادن ، و پذیرش شیوه های مختلف با دیگران بازگشت محبت.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

8. جریان: روانشناسی تجربیات بهینه

با استفاده از: Mihaly Csikszentmihalyi
سال: 2013
SYNOPSIS: مطالعات Csikszentmihalyi در دو دهه گذشته نشان داد که “جریان” چیزی است که تجربیات زندگی را واقعاً رضایت بخش می کند – احساس تمرکز عمیق ، غوطه وری و جذب. این اثر کلاسیک در مورد شادکامی ، روانشناسی معاصر را لمس می کند و به موضوعاتی چون خانواده ، هنر و ورزش می پردازد تا در نهایت به این سؤال پاسخ دهد – چگونه زندگی ما را معنی دار می کنیم؟
این ویژگی خاص: این کتاب در حال تغییر زندگی به شما کمک می کند تا وقتی واقعاً خوشحال هستید شناسایی کنید – و “جریان” را به حداکثر برسانید تا این ارتعاشات خوب را به حداکثر برسانید.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

9. جهان سوفی

توسط: جاستین گاردر
سال: 1991
SYNOPSIS: یک کتاب رمان و یک اثر فلسفی در یک ، این کتاب در حال تغییر زندگی داستان سوفی آموندسن ، یک دختر نوجوان ساکن نروژ و آلبرتو ناکس ، فیلسوف میانسالی را که او را معرفی می کند ، روایت می کند. فلسفه
این ویژگی خاص: “شما کی هستید؟” و “جهان از کجا می آید؟” دو سؤال مهم هستند که سوفی باید پاسخ دهد. به آنها نیز فکر خواهید کرد.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

10. چادر قرمز

توسط: آنیتا Diamant
سال: 1997
SYNOPSIS: این رمان داستان قانع کننده دینا – دختر لی و یعقوب و خواهر یوسف را تصور می کند. نویسنده با تکیه بر نکات موجود در کتاب پیدایش ، زندگی زنان در دوران کتاب مقدس را می نویسد ، با مادران و دختران ، مامایی ، عشق و زندگی در سرزمین خارجی لمس می کند.
این ویژگی خاص: این زن که کاملاً فمینیستی است و به شدت لمس می کند ، طرز تفکر شما را از زمان کتاب مقدس تغییر خواهد داد.

کتاب های تغییر زندگی به زبان انگلیسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا