کتاب

نویسندگان پرطرفدار در تمام زمان‌ها

در کشور‌های توسعه نیافته یکی از مباحث مورد مطرح در رابطه با سرانه مطالعه کتاب است که بسیار پایین و این امر دقیقا برعکس کشور‌های پیشرفته است.

کتاب یک نویسنده در صورت نوشتن یک اثر جذاب، خواندنی و داشتن خوانندگان متعهد، تبدیل به پر فروش‌ترین کتاب سال خواهد شد و بزرگ‌ترین نویسندگان جهان را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید کتاب‌های زبان اصلی پرفروش‌ترین نویسندگان جهان از طریق فایلسو نیز امکان پذیر بوده که در صورت عدم دسترسی از طریق برقراری ارتباط با ما، امکان تهیه فایل مورد نظر فراهم می شود.

معرفی نویسندگان مشهور جهان

الف) ویلئام شکسپیر

ویلئام چیزی فراتر از یک نویسنده و به معنای واقعی کلمه نابغه انگلیسی است. در حدود ۴۵۰ سال پیش ۳۹ نمایشنامه غیر از غزلیات و قصیده، به رشته تحریر درآورده است. بسیاری اعتقاد دارند که او اتمام حجت بر دنیای ادب و هنر است و به دنبال نفر دوم نباید بود. رومئو و ژولیت و هملت جز آثار مهم او هستند.

ب) آگاتا کریستی

از نویسندگان انگلیسی که سردمدار ژانر معما و جنایی محسوب می‌شود و داستان‌های او دارای شخصیت‌های قوی هستند و خواننده را برای پیدا کردن راز جنایت با خود همراه می‌کند. هرکوا پوآرو و خانم مارپل مهم‌ترین شخصیت‌های داستان‌های او هستند.

آشنایی با برترین نویسندگان جهان

ج) باربارا کارتلند

باربارا ازنویسندگانی بوده که نزدیک به ۱۰۰ سال عمر و در این مدت رمان‌های بسیاری منتشر کرد و بیش‌تر رمان‌های او گریز از عشق و آریا عاشقانه هستند

د) سیدنی شلدون

یکی از با استعدادترین افراد در میان نویسندگان است. در آمریکا متولد و علاوه بر رمان‌نویسی، فیلمنامه‌نویس و نمایش نامه‌نویس نیز بود. او از ۵۰ سالگی به شهرت رسید و کتاب‌های استاد بازی و اگر فردا بیایید از آن او است.

ه) دنیل استیل

از بزرگ‌ترین نویسندگان جهان که هنوز در قید حیات بوده و بیش‌تر رمان‌های اوعاشقانه هستند. از آثار وی می‌توان به رمان‌های راز و دختری با چشم‌های آبی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا