کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب های شعر خارجی

در اینجا به معرفی چند جلد کتاب شعر از بهترین شاعران جهان می رسیم . کتاب های شعری که خواندن آن ها برای علاقمندان به ادبیات جهان بسیار لذتبخش خواهد بود .

1)”Milk and Honey” نوشته “Rupi Kaur”

Book cover for Milk and Honey by Rupi Kaur

این کتاب به چهار بخش تقسیم می‌شود که هر بخش یک هدف متفاوت را دنبال می‌کند. جریاناتی با دردهای متفاوت غم و اندوه دیگری به بار می‌آورد. این کتاب لحظات زندگی را از طریق سفر به یاد خوانندگان می‌آورد و در آن‌ها شیرینی به وجود می آورد .عقیده نویسنده کتاب این است که در همه جا شیرینی وجود دارد به این شرط که مایل به نگاه کردن به آن باشید . برای معرفی بهترین کتاب شعر این کتاب همواره در لیست بهترین ها قرار می گیرد .

2)”Devotions” نوشته “Mary Oliver”

Book cover for Devotions by Mary Oliver

ماری الیور” شاعر برنده جایزه پولیتزر، یک انتخاب شخصی از بهترین آثار خود را در این مجموعه می گنجاندو زندگی ادبی معتبر خویش که بیش از پنج دهه از آن می‌گذرد را نشان می‌دهد.”مری الیور” در طول زندگی حرفه‌ای خود، خوانندگان بی‌شماری را با شعر درخشان خود لمس کرده و در این کتاب ، درباره عشق خود به دنیای فیزیکی و پیوندهای قوی بین همه چیزهای زنده، توضیح می‌دهد. او که بیشتر با مجموعه شعر “دور و دورتر” شناخته می‌شود، در حال حاضر با مجموعه‌ای شگفت‌انگیز و قاطع از نوشته‌های خود که بیش از پنجاه سال از آن ها گذشته ، بازمی گردد . این کتاب بهترین کتاب شعر برای هدیه دادن می باشد .

3)”Where the Sidewalk Ends نوشته “Shel Silversteine”

در این کتاب شما پسری را می‌بینید که به تلویزیون تبدیل می‌شود ، دختری که یک وال را می‌خورد ، اسبی تک شاخ و خونین که در آنجا زندگی می کند ، “Sarah Cynthia Sylvia Stout” که زباله ها را بیرون نمی برد ، دوخواهر که به حراج گذاشته می‌شوند و کروکودیل هایی که به دندان‌پزشک مراجعه می‌کنند . این کتاب مکانی است که باعث می شود شما به سایه خود بروید و در باغ های الماس پرواز کنید . قیمت کتاب های شعر معمولا بالاست ، این کتاب به دلیل زیبایی بی حد و حصر خود ، کمی گرانتر می باشد .

4)”Tales from the Perilous Realm” نوشته “J.R.R Tolkien”

این مجموعه جدید از آثار “تالکین” که بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۹۸ در فرمت‌های مختلف و به طور جداگانه ظاهر شدبا مقدمه روشن از نویسنده محترم و متخصصتالکین” شروع میشود و همچنین بخش هایی در داستان‌های پریان” دارد که رابطه بین قصه‌های پریان و فانتزی را به طور حیرت انگیزی مورد خطاب قرار می‌دهد . نام این کتاب در میان اسامی کتاب شعر عاشقانه به چشم می خورد .

5)”Odyssey” نوشته “Homer”

این کتاب در طلوع آفتاب درخشان ادبیات جهان، حدود سه هزار سال پیش، مجموعه شعری در مورد موضوعاتی همچون خشونت پس از جنگ ، ثروت ، فقر ، قدرت ، ازدواج و خانواده ،مسافران ، مهمان‌نوازی و اشتیاق به خانه می باشد .این ترجمه جدید، زیبایی این شعر باستانی و روایت درام آن را شرح می‌دهد. مجموعه ای که شخصیت‌های آن فراموش‌نشدنی هستند . بسیاری از کتاب های شعر معروف ایرانی براساس روایات این کتاب نوشته شده اند و به جرئت می توان گفت این کتاب پرفروش ترین کتاب شعر عاشقانه در یونان و حتی اروپا بوده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا