عاشقانه

عیدی خاص برای اعضای خانواده

عیدی خاص برای اعضای خانواده یعنی متفاوت بودن در دور هم بودن با خانواده که یکی از بهترین قسمت های فصل تعطیلات است.

این فرصتی نادر برای گذراندن زمان با کیفیت با اقوام دور یا حتی نزدیکانی است که در نزدیکی زندگی نمی کنند. همچنین فرصتی برای شنیدن داستان‌های جالب از پدربزرگ و مادربزرگ، خاله، عمو، والدین و پسرعموها است… که برخی از آنها ممکن است برای پست‌های وبلاگ عالی باشند تا دیگران بتوانند داستان‌های سال گذشته خود را بشنوند.

درخواست کتاب های گردشگری زبان اصلی یکی از پرسفارش های برای تعطیلات است.

ست باکس هدیه ای لوکس و لاکچری

سفارش نسخه چاپی کتاب لاتین با تصاویر مصور برای اعضای خانواده بهترین پیشنهاد ما به شماست

برای شروع گفتگو و برانگیختن خاطرات جالب، در اینجا X سوالاتی وجود دارد که باید از بزرگان خود در طول فصل تعطیلات بپرسید:

  • از آنها در مورد دوران کودکی خود بپرسید. درست مثل بچه‌های ما هرگز نمی‌فهمند که چگونه بدون وای‌فای بزرگ شده‌ایم، پیشینیان ما نیز در دنیای بسیار متفاوتی زندگی می‌کردند. از آنها بپرسید که چگونه بود، برای تفریح ​​چه کردند، چه خوردند، وقت خود را چگونه سپری کردند.
  • داستان های مورد علاقه را درخواست کنید از آنها در مورد بیشترین تفریح ​​یا تعطیلات خانوادگی بپرسید. از آنها بخواهید زمانی را که به مشکل خورده اند یا چیزی که واقعاً به آن افتخار می کنند را به اشتراک بگذارند.
  • در مورد پدربزرگ و مادربزرگ آنها پرس و جو کنید. حتی بیشتر از این ماشین زمان را شماره گیری کنید تا ببینید چه قطعاتی را می توانید در مورد اجداد خود کشف کنید. ممکن است کمی بیشتر در مورد این که در “کشور قدیمی” چگونه بود یا اوضاع در دهه ۱۸۰۰ بیشتر بدانید. هاردکپی کتاب های تاریخ 
  • درس ها را جمع کنید خرد به دست می آید، اما می توان آن را نیز منتقل کرد. از آنها بپرسید چه چیزی را باید به روش سخت یاد بگیرند یا چیزهایی را که آرزو می کردند به روشی متفاوت انجام می دادند. افسوس… آنها احتمالاً چند مورد داشته اند.
  • مسابقه فرهنگ پاپ مردم در جوانی به چه چیزی علاقه داشتند؟ آهنگ ها، کتاب ها و فیلم های مورد علاقه آنها چه بود. افراد مشهوری که به آنها نگاه می کردند چه کسانی بودند و چرا؟ خرید کتاب موسیقی (گیتار) از آمازون
  • آنها بیشتر از همه دلتنگ چه چیزی هستند؟ زمان در طول زندگی آنها کمی تغییر کرده است. در حالی که برخی چیزها ممکن است بهبود یافته باشند، احتمالاً چند چیز وجود دارد که آنها آرزو می کنند بتوانند به آنها بازگردند. از آنها بپرسید که دوست دارند هنوز چه کارهایی را انجام دهند یا ببینند اما نمی توانند.

مهمتر از همه، هنگامی که مکالمه شروع به جریان کرد، اجازه دهید تا جایی که می خواهد سرگردان شود. سعی نکنید چیزی را مجبور کنید… بهترین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا